Gå til innhold

Baby-boom på lesesalen!!! : )

Anbefalte innlegg

Fikk vite i går at det er enda ei av jentene her på lesesalen som er gravid! Og da er vi 4 stykker på dette kullet som skal ha barn i løpet av det nærmeste halvåret! Først ut er en gutt der termin er 2.september, men vi spekulerer i om de har fått babyen allerede, ettersom han ikke har vært her på ei uke og pulten hans ser ut som han bare er og kjøper kaffe! Så er det ei i september/oktober, meg i desember og siste dame ut har foreløpig termin på valentines! : )

Nå er de andre jentene her litt redd for at det kanskje er et virus som går på lesesalen!! Hi hi : D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5932173-baby-boom-p%C3%A5-lesesalen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig det da ;) Skulle ønske det var flere her rundt meg som skulle ha også så jeg hadde hatt noen å leke med på dagene når knøttet har kommet... Kjenner flere, men alle bor så langt unna.. Jeg får gå rundt å smitte noen tenker jeg.. ;)

Smitt - smitt - host - host

Er på Blindern ja. Og er jo koselig at det er fler i samme situasjon, så kan vi snakke med hverandre om sånne svangerskaps- og babyting, og ikke "plage" andre med sånt, selv om de og synes det er veldig koselig! : )

Og så har vi noe felles i "kampen mot instituttet" når det vi kan dra på hverandres erfaringer! Nå har vi f.eks fått lovnad om å beholde vår faste lesesalplasser, som alle egentlig mister fra dette semesteret : )

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...