Gå til innhold

3d ultralyd på majorstua? litt skeptisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har bestillt time på majorstua for å ta 3d ultralyd og skal dit til onsdag,men så er jeg så skeptisk på å reise dit pga jeg har lest så mye negativt om majorstua klinikken på nett og folk som ikke er fornøyde og advarer folk mot å reise dit! så vuderer å avbestille timen og heller bestile på nøtterøy der folkskryter av plassen og der er det også mye billigere! er det noen som kan hjelpe meg?? hva har dere å si om de forskjellige plassene??

lillemy83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

har vært på majorstua. jeg hadde ikke noe god opplevelse der. det er en kun lege som har 3d ul der. og jeg ville ikke gått til han. syntes det skal være en kosleig opplevelse å være på 3d ul. men når gikk derfra var jeg kjempelei meg. legen var sur og stressa, vi skjønte nesten ikke noe av det han sa. hver gang vi spurte hva han hadde sagt, ble han drit sur. til slutt slutta vi å spørre....

han ene som har 2d har jewg hørt mye bra om men han er vel omtrent den eneste. men han har ikke 3d ul.

skulle ønske jeg hadde lest disse tingene før jeg dro dit for vi angrer på at vi ikkke dro på nøtterøy...

Skrevet

Det er klart det er flere sider av en slik sak. Og folk oppfatter behandlingen de får forskjellig. Når jeg sier jeg ikke ville tatt sjansen, er det fordi jeg har et alternativ til denne klinikken ikke så langt unna der jeg bor. Derfor valgte jeg heller å gå dit. For all del, jeg mener ikke å legge skjul på at klinikken også har sine svært fornøyde kunder. Men som forbruker av en tjeneste (for det er faktisk det det er foreløpig, ikke noen godkjent medisinsk undersøkelse), går jeg selvsagt dit jeg hører det skal være best.

Hilsen forrige Anonym.

Skrevet

Jeg hadde time på Majorstua og fikk beskjed 45 min før vi skulle på timen at den var avlyst på grunn av sykdom. Noe som ikke var noe særlig da både samboer og jeg hadde tatt oss fri fra jobben for å kose oss. Samboer hadde ikke mulighet til å ta fri senere pga ferieavvikling på egen jobb.

Da jeg skrev et innlegg på BIM for å høre hva andre synes om å avlyse på så kort varsel fikk jeg høre at ei hadde ringt tre dager før for å bestille time og da fikk samme beskjeden...?? Det vil si at han legen hadde vært borte nesten hele uka og enda så ringer de meg 45 min før.

Så flere som hadde dårlig erfaring med Majorstua etter dette så jeg bestilte på Nøtterøy og har ikke angret! Legen tok seg god tid og jeg fikk med meg mellom 15 og 20 bilder hjem i tillegg til en DVD. Babyen nektet å flytte hendene fra ansiktet og legen prøvde virkelig alt for å få henne til vise ansiktet.

Jeg synes hvertfall det var verdt å kjøre ned til Tønsberg!

Skrevet

Jeg har ikke vært på Majorstua klinikken, men vi var på 3D UL på Nøtterøy i uke 26 og det var skikkelig bra! Kort ventetid og flink lege! Og dessuten halv pris av Majorstua klinikken! Anbefaler virkelig å dra til Nøtterøy :-))

Skrevet

Har selv bestilt på Nøtterøy! Bra dere er fornøyde med den, vi gleder oss, skal i neste uke! Majorstuaklinikken er alt for dyre. Det irriterer meg. Og med så mye negativ omtale var det et lett valg.

Skrevet

Vi var på Nøtterøy for 11/2 mnd siden! Legen der var kjempe hyggelig. Tok seg veldig god tid til å forklare og vise. 750,- for en utrolig flott opplevelse!!!

Skrevet

Vi var på Majorstua i mai og ble skikkelig skuffet! Legen var veldig lite engasjert/entusiastisk og snakket dårlig norsk og ble litt "irritert" hver gang jeg spurte om noe. Syntes ultralyden på sykehuset var en kjempeopplevelse og hadde gledet meg skikkelig til 3d, men etter denne opplevelsen tenkte jeg at jeg ikke skal bruke 1500,- på det igjen hvis jeg blir gravid en annen gang.

Skrevet

Balder- klinikken i Oslo har også 3d- ultralyd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...