Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Får lese de som gidder, men måtte bare fortelle dette....

Har tidligere i sommer fortalt om at jeg leste et horoskop (noe jeg "aldri" vanligvis gjør). Har egentlig ikke noe tro på den slags "sprøyt", men dette horoskopet fanget altså min interesse likevel.

Det stod omtrent noe sånn som at jeg denne sommeren var veldig hormonell og grinete (stemmer - var gravid og mistet i MA), ventet lenge på mens osv...Men, fullmånen den 9.august kommer til å føre med seg familieforøkelse !

Jeg hadde forventet EL den 12. august og tenkte at det passet fint, var midt i ferieuken vår i syden. Men da stemmer jo ikke horoskopet....

Hadde med meg et lass EL-tester på ferie og tok den første for moroskyld på tirsdag formiddag den 8. august : Negativ .

Noe fikk meg likevel til å teste igjen senere samme ettermiddag/tidlig kveld : Veldig positiv !!! I tillegg fikk jeg STORE eggløsningssmerter den kvelden, sent riktignok, men før leggetid. Og da var det jo bare å forføre mannen da :)

Dagen etter var det altså fullmåne og jeg hadde veldig eggløsning (sorry detaljene, masse slim, veldig våt osv) Det var helt som om kroppen ville være helt sikker på at jeg kom til å ha sex for å lage baby......virkelig en spesiell opplevelse. Så kan det derfor hende at horoskopet hadde rett - at det kanskje blir en mai-spire laget under fullmånen (4 dager for forventet EL).

Symptomjakten har iallefall startet og har fått et par hint allerede...:)

Takk for at du gadd å lese :)

Fortsetter under...

Bare lyst å legge til for dere som EL-tester: jeg testet POS altså to dager før det anbefales å starte testingen. Testet to ettermiddager/kvelder på rad og fikk kraftig utslag begge dagene. Negative tester før og etter disse to dagene. Hadde jeg begynt å teste når det ble anbefalt (Babyverden EL-kalulator) kunne jeg ha gått "glipp av" hele eggløsningen !!!!!!!!

Det er jo ikke alle som har smerter og masse slim.....

Så mitt råd er å teste litt før du har tenkt og du kan komme til å treffe EL på et tidspunkt du ikke forventet.....

Lykke til alle EL- testere.

Brukte forresten billietester sine strips !!

Kreps - men skulle tro at fullmånen virker inn på de fleste av oss når det gjelder slike ting. Man trenger ikke tro på stjerner og horoskoper , for det er jo fakta at månen "styrer" syklusen vår veldig......

Jeg har derfor begynt å tro at fullmånen "flyttet" EL tidspunktet mitt for at det skulle funke optimalt !!!!

Nei, vet jammen ikke jeg, men synes det var veldig rart og spesielt :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...