Gå til innhold

Tenk om babyen ikke liker å bli kost med!

Anbefalte innlegg

Magen var så supervåken da jeg våknet i sted... og når jeg ligger på rygg kan jeg kjenne hvor den ligger. I tillegg var det en kroppsdel som stakk ut av magen, og jeg strøk forsiktig på den. - og på hele klumpen...

Småttisen hoppet og spratt og beveget seg masse! - og det var da det slo meg; tenk om den ikke liker å bli kost med....? Tenk om den synes det er ekkelt, og ubehagelig, og tenk om den til og med blir redd inni der fordi den ikke skjønner hva som skjer..???

Fortsetter under...

ÅÅÅÅÅå så koslig at du fikk tatt på en kroppsdel. Hvor ligger babyen din. Min ligger langt nede i bekkenet.

Jeg er sikker på at babyen din liker å bli kost med!!!!!! :-))

Hvis ikke man H*n bare tvangskoses litt til h*n blir vant til det........ ;-)

Kosete mamma = kosete barn!

Babyen liker nok å bli kost med...men som du sier ser det ikke ut til at de liker det like godt når de er i magen. Både denne babyen og gutten vi fikk forige gang har enten spent tilbake eller "gjemt" seg/flyttet på seg når vi klappet den....merket det spesielt godt på slutten forige gang nåt han var blitt så stor at du på en måte såg hele rumpen utenpå magen (dersom du skjønner hva jeg mener...altså skeiv mage på en måte). Pussig at det er slik...

Magen min er skeiv av og til, og det var den i dag tidlig. Jeg kjente den tydelig rett over trusekanten og oppover langs høyre siden. En kroppsdel stakk ut over navlen.

Livmoren min ligger ca 3-4 cm over navlen og jeg kjenner spark der oppe også. Men mest i området rundt og under navlen.

(er 25 + 2 i dag)

Annonse

Babyen MÅ bare like å bli kost med!

Når jeg våkner om morgenen så har jeg ofte allerede hånda på magen!

Tar meg i selv i å ta på magen hele tiden! : )

Var hos legen på torsdag og da målte hun livmoren til et par cm over navlen, og jeg kjenner aktivitet i hele det området under der, men mest i nederste del. Er i noe sånt som uke 22-23 nå.

Jeg koser også med magen hele tiden... og mange ganger tar jeg meg selv i å sitte å stryke på den helt ubevisst :-) Jenta mi sparker masse og de siste ukene er sparkene mye mer varierte og mange forskjellige steder. Av og til står magen rett ut på den ene siden og det er helt rart å se på.... Vi er helt forelsket og betatt av det lille nukert vårt...og gleder oss så masse til å treffe henne :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...