Gå til innhold

Straks skal jeg på kontroll... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er spent, lurer på om jeg får vite mer om hva jeg kan forvente meg framover - eller om jeg bare blir sittende hjemme å ruge videre :o)

Lurer på hvaslags kontroll jeg skal på også.. noen som har vært på fødepoliklinisk etter å ha hatt tidlige rier og åpning?

Bare en time igjen... :o)

Ha en fin dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingre alt jeg kan:)

Kanskje de sjekker modning i dag også? Eller kanskje de synes det er best å la underlivet ditt være i fred? Fortell når du kommer tilbake da:)

Skrevet

Hei

Jeg har lest litt av innleggene din, og har det veldig likt som deg. Etter at jeg var lagt inn, har jeg vært på kontroll 2 ganger. De har da sjekket livmorhals og evt. åpning, samt strs på barnet

Jeg har termin den 7 oktober, men har fått beskjed om at hvis ingenting har hendt da jeg går inn i uke 35 kan jeg begynne å være litt mer aktiv

Lykke til i dag!

Skrevet

Det gikk kjempeflott idag. Livmorhalsen hadde ikke flatet mer ut, og den virket stabil... beibien hadde det superfint, sparket villt og styrte! Fikk beskjed om at når jeg hadde passert 34+0 kunne jeg ha litt aktivitet, men fram til da mest mulig hvile og ro! Virket som at det ikke er noen fare for at noe skal skje foreløpig, så det var deilig å vite!!

:)

Skrevet

Se det ja! Tenker du er lettet nå ja..

Lag en solskinnshistorie om det å knipe igjen, hihi..

Håper det ikke blir på lenge enda da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...