Gå til innhold

til dere med bekkenløsning....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk bl i uke 15.

Det begynte med vondt i rumpa og halebeinet. Og det kjentes ut som jeg hadde gangsperre i begge beina uten at jeg hadde gjort noe for å få gangsperr:-(

Blir behandlet hos fysioterapeut så og si hver uke nå.Og det hjelper veldig, samtidig som jeg har lært å gjøre "knipeøvelsene" rett. Har gjort helt feil i 8 år.

Æ lura å på om æ har fått bækkenløysning, men e ikke heilt sekker... har den siste uka hatt ondt i lysken på begge sian.. får ondt i halebeine og i hoftan... ondt å snu sæ når æ søv... lægen sa at det va tidli å sei... det kun vær bærre muskulært... jadda... har hatt så mye ondt i muskelaturen der nede og har aldri kjent ondt sånn som nu... ska bestill time hos jordmora æ da... har trua på at ho har mye meir peiling om alt som har med graviditet sia ho sett å hør på folk som legg ut om det heile dagan og at det e hennes felt... læga har så mye førskjelli di ska vet om...

Annonse

Min BL føles som jeg er konstant kjempestøl inne i rompa, samt at det gjør vondt i symfysen (fremme) spesielt når jeg har gått litt, sittet stille lenge, eller skal snu meg i sengen om natten.

Og så må jeg gå med bittesmå skritt, jeg som er vant til å lange ut og alltid ser ut som jeg har det travelt....

jeg har også vondt i haalebenet og rumpa, men aller mest i de beina i underlivet, det verker liksom helt forfra og bakover og nedover i låra..... merker det spes når jeg har sitti lenge, stått lenge, liggi lenge osv..... helt forferdelig om natta !!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...