lal69 Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Så bra at det kommer nye inn her. Jeg håper du vil spå meg og forteller derfor litt om meg selv. Jeg har tre store barn, snart 19, 14 og 11 år. Har en samboer som ikke har barn fra tidligere. Vi bor rett ved fjorden i et stort deilig hus. Jeg steriliserte meg i 98, men ble gravid i 02 som resulterete i en SA. Nå er situasjonen slik at vi ønsker oss et felles barn. Muligheten kan jo være der siden jeg har hatt en grav etter sterilisering. Jeg håper du kan se noe om vår situasjon. Jeg er født okt 69, skorpion og han er født i mai-64, tvilling. klem fra
lal69 Skrevet 15. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 15. august 2006 Skulle selvfølgelig være hei på deg... Fingrene treffer ikke alltid riktig :-)
Gjest Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 Heisann:) Heldig du som bor ved fjorden! ;.) Jeg får opp en mulig graviditet på deg, kan ikke se at det ligger kort frem i tid. Det virker som det er flere innblandet i dette forsøket på å få deg gravid(annet enn din mann og deg). Får opp noe her med at det er leger inn i bildet. Jeg tror nok kanskje at hjelpen din vil ligge der. Lykke til med forsøket!
lal69 Skrevet 15. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2006 Hei igjen! Ja, dette blir spennende. Nattinatt spådde at jeg skulle bli gravid i september. Ikke misforstå, men håper hun får rett *ler*. Tusen takk iallefall. Må forresten bare spørre- ser du noe om noe gifting da?
Gjest Skrevet 15. august 2006 #6 Skrevet 15. august 2006 hei hei:) ja det er sånn!- ikke alle vi spådamer har rett bestandig.. ..blir spennende å se på deg da når du bli gravid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå