Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Jeg skulle egentlig til lege i dag, men følte jeg ikke trengte det. Siden jeg går til JM også.... Men i natt da, drømte jeg at jeg var, nettop...hos legen min... Vi skulle da undersøke at babyen var i orden. Og da, på en merkelig måte, tok han ut babyen, tror jeg var stående, også bare fiklet han "der nede" så var bare babyen ute. Gjorde ikke vondt eller noe sånn. Så la han baby på bordet, og sjekket at alt var ok med den lille, og det var det jo.... Men babyen var jo ikke "ferdig", så den måtte jo inn i magen igjen. Og så tok legen babyen, og bare dyttet den inn igjen, inn der "babyer kommer fra", uten smerte da selvfølgelig. Men så var det noe han ikke lukket der nede helt da, så jeg måtte være forsiktig å ikke stå så mye, men ligge endel. Og jeg husker i drømmen, etter at babyen var på plass igjen at jeg følte skikkelig nedpress... Det var litt skummelt... For noen merkelige drømer man får når man er gravid.
Juliemamman Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Hehe... Helt utrolig hva vi drømmer, nå i disse tider . Men det var jo en grei måte å få sjekket babyen på da .
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 15. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2006 Kanskje det er en sånn beskjed fra underbevisstheten om at babyen er i bra form...
Gjest Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Jeg har faktisk ikke hatt så mange drømmer dette svangerskapet,men forrige gang drømte jeg myyye.Og så mye rart. Drømte mye om fødsler og sånn.Drømte at jeg fødte hjemme på sofaen.Det var ikke vondt,så jeg ordnet det selv i mens gubben lå å sov.Så bare ropte jeg på han at han hadde blitt pappa:o) Så skulle vi liksom reise på sykehuset da,for å sjekke bebisen,og da glemte vi igjen bebin hjemme da:o) Hehe....
Juliemamman Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 Ja, kanskje det . Underbevisstheten er ofte kjekk å ha, og svært ofte til å stole på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå