Gå til innhold

:-o jeg er vist gravid igjen allerede :-o

Anbefalte innlegg

.... kan nesten ikke skjønne det selv om det blå kryss lyste aldri så blått i dag morges; det er jo helt utrolig. Akkurat nå kjenner jeg meg mer bekymret enn glad, merkligt nok. Spørsmålene står i kø .... først og fremst, får jeg lov til å beholde min lille spire denne gangen? Jeg lurer også på hvor langt jeg egentlig er - teoretisk set kan jeg være alt fra uke 5 til uke 10;. Jeg bør vel ringe til legen min og få en time ganske rask. Jeg tør ikke slippe gleden løs før jeg vet med sikkerhet at det faktisk er liv derinne. Tror jeg foreløpig blir værende her hos dere :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5931548-o-jeg-er-vist-gravid-igjen-allerede-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg smugleser litt her innimellom.. Dette var gode nyheter Nungo. Jeg håper du snart vil få¨bekymringen under kontroll - dette skal gå bra!

Hadde ikke du positivt utslag tidligere i sommer også? Men du var litt usikker på resultatet fordi testpinnen hadde ligget litt? Jeg synes å huske noe sånt fra smuglesningen min..

LYKKE TIL - og få deg en time hos legen din så kjapt som mulig.

Jo, det stemmer dimoren. Tidligere på sommeren (5 uke siden) fikk jeg først en helt negativ test, og etter noen dager en MEGET svak positiv test etter pinnen hade ligget 10-15 mineutter - det turde jeg ikke stole på. Men nå var den altså nok så positiv, så jeg tør vel tro på at det ikke er rester etter MAen som fremdeles spøker.

GRATULERER så mye!!!

Har lurt inn her med jevne mellomrom og ventet på oppdatering fra deg etter dette mystiske svake krysset tidl. i sommer- så dette var utrolig koselig lesning!! Forstår likevel godt bekymringer som melder seg, når det tidligere har gått galt.. MEN likevel- sannsynligheten for at det går godt for dere denne gangen er så mye, mye større!!

Er selv 11 uker gravid i dag etter flere MA, har ennå ikke turt å melde overgang til gravid-sidene, men håper, håper.... ! UL i uke 9 var flott, og skal til ny UL om 1 uke- får god oppfølging, med andre ord!

Jeg krysser fingrene for deg og spiren din- ønsker dere alt godt !!

Annonse

Ååååååå så flott nungo!!!! GRATULERER!

Så kjempebra att det ordnet seg så fort for deg igjen!

Det er ikke noe rart om du er bekymret, men det kommer sikkert til å gå bra denne gangen! Du har jo fått barn før, og vet at du kan bære det frem.

Det var sikkert en grunn til at du mistet sist gang, og den grunnen er der mest sannsynlig ikke nå.

Håper du klarer å kose deg med svangerskapet snart!

Stor klem

Annonse

Gratulerer! Å, du er bare SÅ heldig. Men forstår at bekymringene trenger på, ja. Men prøv også å slappe av og stress ned, det som skjer det skjer uansett så tidlig. Du er i alle fall ett skritt nærmere vårbaby!! Sikkert lurt å få en sjekk litt fort, ja, i alle fall hvis du ikke vet om det er 5 eller 10 uker, spesielt i forhold til duotest, hvis du tenker i de baner.

Lykke til, misunner deg, må få lov å si det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...