Gå til innhold

April: Er det ok med litt smaksprøver snart???


Bare jeg er meg :o)

Anbefalte innlegg

Knerten ble født 30 april og begynner å kreve noe mer enn melk snart.Han har økt kraftig på inntaket og er desperat glupsk.....blir liksom ikke mett? Plutselig begynnt og gulpe også,det har han aldri gjort før. Jeg ammer ikke desverre og siden eldste ble fullammet i 6 mnd har jeg ikke noe å sammenligne med.

 

Noen som har begynnt såvidt før 4 mnd????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynte med grøt da han var 3,5 mnd, siden han oppførte seg akkurat slik som din gutt. Det bedret i hvertfall hverdagen vår betraktelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde det på samme måte som deg..jeg ammer litt, men magnus får også tillegg. ble sutrete og var veldig glupsk og gulpa masse..og det gjorde han ikke i det hele tatt før. han begynte også å våkne igjen på natta. han har sovet hele natta fra han var 2 mnd.

jeg begynte å gi han grøt på kvelden da han var 3,5 mnd, og jeg fikk jeg tilbake den blide gutten min.. han virka mere mett og begynte å sove hele natten igjen.

 

synes du kan begynne med litt grøt jeg . : )

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da høres det ut som at det er det som må til:) Lukas har også sovet fra 19.30 til kl 08 i 4 uker nå...men de tre siste nettene har han våkna for å få mat kl 04 igjen.....

 

Takke for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre ble født på samme dag de. 30 april. Begynte med grøt når han var akkurat 3 mnd. Han begynte å skulle ha mat 7 ganger i døgnet på 200 ml mme. Nå får han en full posjon og spiser mellom 4-5 måltider i døgnet .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...