Lala74 Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Jeg sliter med ømme fingre og håndledd. Det er værst om natten og om morgenen. Jeg klarer ikke å bøye fingrene, det stikker i dem hele tiden. Fingertuppene kjennes som om jeg har brendt på en varm stekeplate. Er det noen andre som også har det slik, og kanskje har dere noen råd for å dempe smertene? Er i uke 37
gutt i magen Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Jeg har det på akkurat samme måte. Utrolig irriterende. Vanskelig å skjære brød til frokost for eks fordi hånda ikke lystrer. Har hatt det sånn en stund. Har vurdert å gå til legen, men skal til jm på torsdag og skal ta det opp da. Er selv i uke 37. Skal legge inn evt glupe kommentarer/gode råd hvis jeg får noen.
Stratos med 3 barn Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 Jepp, har det sånn i hender og føtter.... Eneste jeg har funnet ut er å bare bite tennene sammen og bruke de. Så går det seg til utover dagen.... Beklager dårlig tips!
Lala74 Skrevet 15. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2006 Godt å høre at jeg ikke er alene om det. Av og til bruker jeg isebiter for å kjøle fingrene ed om kvelden.....det hjelper der og da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå