Gå til innhold

nickoline 1pp etter sa

Anbefalte innlegg

hei jeg må bare spørre om noe ser du er gravid,og hatt en sa.når hadde du sa.og når ble du på vei ijen vet du når du hadde el.jeg spør pga hadde sa for 5 uker siden hadde el for 2 uker siden og tror jeg er gravid ..jeg var 5-6 uker på vei da jeg mistet.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5931280-nickoline-1pp-etter-sa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er nok ikke gravid, hadde en sa for en uke siden og jobber hardt med å bli gravid igjen :-) Jeg var også 5 - 6 uker på veg når jeg mistet. Har hørt at det skal være lett å bli gravid rett etter en sa/ma! Kanskje litt vanskeligere å finne el, men siden du har funnet den har du gode muligheter!!! Men om du hadde el for 2 uker siden, kan du jo ta en graviditetstest. All hcg skal være ute av kroppen etter sa, siden du mistet i uke 5- 6. Så spennede! Håper virkelig det sitter en spire hos deg :-) Fortell hvordan testingen går... Lykke til!

Hcg innholdet er ganske varierende, men si at du hadde snittverdien som er 3000. Dette halverer seg for hver annen dag som går, så jeg vil tro at all hcg er ute etter sa. Har du testet med el tester? Og fått negative el tester noen dager? For de testene slår også ut på hcg. Så om du har fått negativ på dem, så vil jeg si meg rimelig sikker på at du kan slippe jubelen løs! :-) Min hcg er ute av kroppen nå (etter kun 1 uke).

Så gratulerer så mye!! Unner alle så inderlig mye å bli raskt gravide etter en sa/ma! Om du fremdeles skal være i tvil, ta kontakt med fastlegen din og spør om du kan ta to hcg blodprøver med to dagers mellomrom. Da kan du se om den er stigende eller synkende. Lykke til :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...