Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Heisann! Er det noen som vett hvor tidlig jeg kan teste om jeg er gravid? Har noen billig-teste hjemme, og der står det at jeg kan teste meg allerede 6 dager etter EL. Men dette høres jo utrolig tidlig ut... Vente TR neste onsdag(23aug), men skal på fest på lørdag, så det hadde jo vert greit å kunne sjekke før jeg gikk ut.... Hadde EL 8 eller 9aug - å da sto vi på så bare det...;-) Er jo kun inne i min 1pp, så sjangsen e jo liten - men vett jo aldri!;-) Noen som kan svare?
Gjest Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Jeg ville ikke testet så tidlig som 6 dager etter EL. Du kan jo teste lørdag, men om du får en negativ test da kan du allikevel være gravid. Lykke til:)
Fru Barbro von Kobro Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 Du kan testa frå du har ikm som oftast. Med CB sine stavtestar trur eg du kan testa tre dagar før ikm, men det er ikkje garantert at det slår ut positivt på nokon testar før du er nokre dagar over ikm. Trur det er lite sannsynleg at du vil få positiv test på laurdag om du har ikm på onsdag. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Takk for svar! Tror vel egentlig jeg viste svaret... Men hadde jo håpet at jeg kunne teste før!;-) Litt kjedelig vist det blir den festen på lørdag(skal på utdrikkningslag til en venninne), og jeg noen dager senere finner ut at jeg er gravid... Men men! Får vel prøve å ta det rolig på lørdag og krysse fingrene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå