Gå til innhold

nå er jeg så glad, så glad. 7 av 8 egg ble befruktet

Anbefalte innlegg

De ringte fra klinikken nå. Og jeg var så nervøs at jeg nesten ikke klarte å ta tlf. Snakk om skjelving...

Hun sa at av de 10 eggene som ble tatt ut i går så måtte de kaste to av de, de var ikke modne.

ett egg ville ikke la seg befrukte av de gjenværende 8.

Men 7 VILLE BEFRUKTE SEG :)

JEG ER SÅ GLAD SÅ GLAD :)

Gullegget må vel være blant de nå?

Da blir det innsetting i morgen, og jeg gleder meg. Nå skal jeg feire med en iskaffe :) (kan vel ikke feire med noe annet)

Stor klem fra en lykkelig

Fortsetter under...

Så utrolig bra! Kjempebra resultat! Kan vi få til noe sånn, så hadde det vært kjempebra ;) Lykke til i morgen.

Selv venter jeg fremdeles på bedre tider. Ny UL i morgen og forhåpentligvis uttak på fredag. Vi får se..

Hei gørli!

Lenge siden jeg har snakket med deg nå siden jeg mest har holdt meg inne på sliter sidene. Har liksom ikke følt meg helt hjemme her enda siden jeg bare har gått å ventet på denne timen på riksen. Men de siste dagene har jeg fulgt med her inne og nå ble jeg kjempe glad!

Gratulerer så mye ! Jeg krysser alt jeg har for deg!

STOR KLEM

Annonse

takk for lykkeønsker. Håper bare at gullegget er blandt de, og at de ikke gjør noe tull slik at ingen kan settes inn.

Er veldig spent på morgendagen. Tiden går saaaaaaakte..

Så kjekt da.Nå er det bare vente til imorgen.Det blir kjempe spennende fremover.

Hadde alt gått etter planen,skulle jeg også ha satt inn i morgen.Men jeg har fått noen dager ekstra med høyere doser med gonal f. Så jeg skal på ultralyd igjen på fredag. Så får vi håpe folliklene mine har har blitt så store som mulig,at det blir innsetting onsdag/torsdag i neste uke.

Lykke til i morgen,Gøril

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...