Missili Skrevet 15. august 2006 #1 Del Skrevet 15. august 2006 Hei Jenter. Jeg er ca 7 uker på vei. Fikk ny jobb 1 august... Men nå er saken den at jeg sliter så med kvalme og er så sliten. Klarer så vidt og komme meg opp om morgenen. Vurderer og sykemelde meg, men vil jo egentlig ikke siden jeg akkurat har begynt på ny jobb. Har karrat meg på jobb disse ukene, men nå har jeg nesten ikke krefter igjen. Hva ville dere gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #2 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg ville ha kjempet videre.. Det er sikkert tøft, men siden du er i ny jobb, og sikkert er i prøvetid så er det kanskje lurest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 15. august 2006 #3 Del Skrevet 15. august 2006 Hei, Det der er ikke lett nei... Jeg ville nok prøvd mitt beste å holde meg på jobben jeg også, når du er så fersk er det kanskje ikke det beste å bli sykemeldt andre uken... Men dersom du er veldig dårlig er det sikkert ikke så lett å jobbe heller da. Det er jo bare du som vet hvordan du føler deg og hva du orker. Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 tette og ei badehette Skrevet 15. august 2006 #4 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg var i ny jobb forrige svangerskap og var heelt utslitt og kastet opp på jobb osv. Jeg tenkte som så: Jeg vet IKKE hvor mange ganger i livet jeg skal få være gravid, men jeg skal antageligvis jobbe i ørten år. Jeg ble sykemeldt i 2 mnd og det er det beste jeg har gjort. Jeg fikk slappet av selv om det var kjedelig hjemme og jeg var jo i dårlig form. men svangerskapet gikk greit nettopp pga nok hvile:) Hva slags jobb har du? det hadde vært avgjørende for meg. jeg hadde en jobb der de ikke kunne ta hensyn og hvor jeg kunne få slappe av innimellom. Hvis de er villige til å hjelpe deg med lengre og hyppigere pauser på jobb kan jo det være et alternativ. Lykke til. Ta vare på kroppen og spiren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå