Gå til innhold

Noen som har det på samme måte...??

Anbefalte innlegg

Lurer bare på om det er flere som har menn som dere må be om hjelp til den minste ting? Ingenting kommer spontant når det gjelder den lille?

Den lille her er våken 4-5 ganger pr natt og er i ferd med å slite ut mamma'n sin. Og pappa'n sover både natt og morgen når vi begge er hjemme!

Ikke viser han særlig interesse til å skaffe seg informasjon om mat, søvnvaner osv. Skjer jo nye ting hele tiden og nå begynner vi snart med fastføde. Greit å vite hva man skal putte inn i munn på den lille, eller??

Hvordan er deres menn?

Fortsetter under...

Akkurat som jeg skulle skrevet det selv. Vi har også en datter til, så jeg er temmelig lei av å ikke få noe hjelp. Skjønner ikke at det skal være nødvendig å si fra om alt.Jeg har rett og slett gitt opp det og gjør det selv. Jeg vurderer å gå fra han for jeg er så¨lei at det er dette vi må krangle om hver gang. Han har vel aldri rørt en vaskefille. Og han gjør kun ting da han selv har lyst, mens jeg må gjøre mye selv om jeg er utslitt og virkelig ikke har lyst. Følelsene mine for han blir svakere for hver dag siden han aldri kan hjelpe til....

velger å være

Jeg har en samboer som stiller veldig opp når det gjelder meg og den lille gutten vår. Han sier han får dårlig sammvittighet hvis gutten er mye våken om natta og jeg sier han bare skal sove fordi han skal på jobb. Men når det er helg og han har fri, legger jeg meg innerst i senga og han står opp og henter gutten til meg for at jeg skal amme han i senge og etterpå tar han og får gutten til og rape og evn skifter bleie. Vi har jo blitt enige om og få barn sammen og da mener jeg at man også skal dele på ansvaret og hjelpe hverandre. Så vi har det sånn at midt i uka er det jeg som tar gutten på natta, med hjelp fra pappan dersom det er ille, så legger han seg nedpå på ettermiddagen om han vil. Og i helgene deler vi på ansvaret. Og om kveldene får gutten både mm og mme, da synes pappan det er koselig og gi gutten mme :-)

Synes dere som sliter med mennene deres om og ta en prat med de om hvordan dere føler dere vil at det skal være. Kan jo være at de ikke tenker på hvor tøfft det faktisk kan være og være mor og at vi kan bli utrolig slitene av disse søte små innimellom :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...