Gå til innhold

Så kjedelig å ikke kunne glede seg over positiv test.......

Anbefalte innlegg

I dag er det 2 uker siden jeg hadde min MA, og tenkte jeg skulle sjekke om hcg'en var ute av kroppen. Tok både graviditetstest og EL-test, og g-testen ble faktisk svakt positiv fortsatt. Merkelig å tenke på alle de gangene jeg har sitti og stirret på disse testene og prøvd å mane frem en liiiiiten strek om ikke annet, mens denne gangen ville jeg bare at den skulle bli negativ.

EL-testen ble ikke klart positiv da, teststreken var bare nesten like sterk som kontrollstreken, og under svangerskapet var den helt klart sterkere. Så med disse testene var ikke EL-test mer sensitiv enn g-test.

Ingen som har hørt om noen som har blitt gravide uten å ha sex? :o) Har ikke blitt noe kos her siden jeg mistet, for vi kunne jo ikke ha sex på 2 uker, så jeg kan ikke ha blitt gravid på nytt iallefall.

Fortsetter under...

Hei snuppa : )

Har dessverre hørt at man MÅ ha sex for å få ny spire :( Men det ordner seg for dere neste EL !!

Blør du enda eller ? Jeg blødde i 2 uker etter min SA og jeg var 5 uker på vei !!

Hvordan går det på jobb ?? Slitsomt å være tilbake ?

Blør fortsatt litt, men regner med at det stopper snart nå. Blør iallefall myyyye mindre enn før. "Godt" å høre at noen flere blødde lenge, for jeg syns de fleste jeg har snakket med bare blødde i noen dager. Lurte på om det kunne være noe galt, men 2 uker er vel egentlig helt normalt.

Litt slitsomt på jobb i går ja, og det blir vel bare verre. :o) Alltid så mye å ordne når man er tilbake fra ferie og må rydde opp etter ferievikarene..... Skal ha kontordag i kveld, deretter 2 dager i miljøet og så helg igjen! Deilig med fri på fredag, hvis jeg ikke blir nødt til å jobbe likevel, pga lite folk. Håper jeg slipper!

Torsdag skal jeg til akupunktøren min, det blir spennende. Dessuten håper jeg på EL til helga en gang, hvis den ikke har vært allerede. Veldig dumt om den har det, for det er jo nå først vi kan ha sex!

Bra med deg da? Fått tilfredsstilt kakemagen i dag? :o) Jeg skal på jobb kl. 3 i dag, så kanskje jeg skulle bake litt, hvis jeg orker...

Klem

Ja det er deilig med langhelg : )

Krysser fingrene for dere jeg, kos dere med masse sex og kos ikke minst = ) Tviler på om el har vært allerede nå, men kanskje du har flere el også.. Tror jeg har hørt noe om at man bruker det etter SA...hmm!

Ja det blir bra med akupuntur : ) Ikke redd for nåler da ?? Håper virkelig at det setter igang systemet ditt !!

Kakemagen ble tilfredsstillt i massevis i barnedåpen på søndag, tror jeg spiste en hel kake bare jeg :) Matglad familie så ingen som reagerte på det... hihi...

Liker vanligvis ikke kaker engang merkelig nok : ) Du er så flink husmor :) Kanskje du kan bake og invitere noen ehm.. bimvenninner (meg) på besøk = ) hihi...

Klem til deg også :)

Hehe, din kakemons! Min kjære har alltid kaker og muffins liggende i frysen, han er nesten like ille som deg, men han er slik alltid. Han trenger de ekstra kaloriene da. Skal nok invitere dere på kake etterhvert, men akkurat nå ser det ikke ut her.

Jeg håper på EL 19 august, det er på lørdag. Da blir termin 16.mai, nøyaktig 1/2 år etter min bursdag. Det syns jeg er en fin dag å ha termin. :o) Så da er det jo bare å få det til å klaffe da. Spent på hvordan det blir å ha sex igjen, om vi klarer å ikke tenke på det som har skjedd, og heller tenke på det som skal bli....

Jeg er faktisk livredd for sprøyter, så det blir nok litt skummelt med akupunktur.... De skal heldigvis ikke så langt inn, og ikke skal de tappe noe ut av meg eller sprøyte noe inn i meg, så da går det nok greit. Ikke sikkert hun bruker så mage nåler til dette da.... *håpehåpe* Men jeg er veldig spent på om dette kan hjelpe meg. Dessuten har jeg legetime mandag, så nå føler jeg at jeg gjør noe for å komme videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...