vinterpappa Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Til: Gravid med 79 Iselin-mirakler! –eller noe sånt.. :-s Og alle andre interesserte. Vi var på 3D-ultralyd i går. Det var skikkelig stas. Kona er i uke 20 nå, så babyen er fremdeles litt ”uferdig”, men vi fikk se mye. Gynekologen der (Anne Stensløkken, tror jeg) er ei kjempetrivelig dame som har god forståelse for at kommende foreldre er veldig ivrige etter å se på babyen sin. Hun brukte veldig lite tid på annet enn selve undersøkelsen, og det passet oss fint. Når det gjelder bildene du får se, så er det viktig at man ikke har for store forventninger, tror jeg. De blir sjelden så gode som de man ser i bøkene. Det er visst veldig uvanlig. Mange av de forsøkene hun gjorde på å lage gode bilder til oss ble bare grøt. Men til slutt fikk vi to flott bilder. Et der babyen sutter på totten sin, og et der hun gjemmer ansiktet i hendene sine. KJEMPESØTT!! Bildene er av en slik kvalitet at man nesten må vite hva man ser for å kunne se det, men dette fikk vi rikelig med forklaring på av legen, så vi er kjempefornøyde. Vi fikk også vite kjønnet denne gangen. Det kan de ikke se på 3D, men hun bruker 2D i samme maskinen også. Det ser ut som vi skal få en liten, skjønn jente. (Moren min har allerede vært ute og kjøpt en rosa body der det står ”Miss Norway 2026”..hehe..) Håper alle dere andre som skal på 3D-ul blir like fornøyde!!
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Hei vinterpappa... Det er bare ett mirakel i magen min...hehe... Men du er tilgitt. Fint å høre at det var bra der. Det er nettop det vi trenger, en som har forståelse for at vi vil se babyen våres. Det viktigste for meg, er at man blitt tatt godt vare på og ikke hastet gjennom undersøkelsen og at vi får svar på de tingene vi ønsker. Noe det virker som om man får her, så nå gleder jeg meg enda mer. Vi vil også vite hva det blir, har blitt spådd jente, men det er ikke lett å vite... Nå er jeg kommet lenger enn din kone, også når vi skal dit, skal jo ikke dit før 13 september, og da er jeg vel 25 uker eller noe sånnt. Men unansett da er det jo flott å se. For å kreve ENDA mer av deg, hadde det vært kult å legge ut bildene på albumer da... Spennende å se uansett om det ikke var tydelig eller ikke. Tusen takk for en opdatering iallefall og gratulerer så mye med "Miss Norway 2026" hihi.... Om vi får jente får vi konkurere om DEN tittelen...hehehe...
vinterpappa Skrevet 15. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2006 Sånn.. Da har jeg forsøkt å legge ut bildene. Nå er dette første gangen jeg har gjort det, så jeg vet ikke helt hvordan du skal finne de igjen, men når JEG ser på bildene, så har siden overskriften "vinterpappa". Finner du de?
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Jepp fant dem lett som ingenting.... Så artig, prøver å se armene og sånn, men har ikke helt skjønt hvor som er hva, og hva som er hvor. Lettere for dere, for dere har jo fått forklart, men uansett syntes jeg det er kjempe facinerende . Ser jo hodet og sånn da. Men det er jo utrolig at det går ann å få det der til Grattis igjen med datter...:-D Har dere funnet noe navn?
vinterpappa Skrevet 15. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2006 Ja, vi har et par alternative navn som vi krangler litt om.. :-) Hadde vært lettere med gutt, for der er vi enige.. hehe.. Vi har bestemt oss for å holde navnet hemmelig vi da, så da får jeg vel holde munn her også. For å forsøke å forklare bildene litt, så ser hun litt mot venstre på bildet med totten. Hun har høyre tott i munnen. Hun ligger i omtrent samme vinkel på det andre bildet. Albuene går nesten sammen foran nesen/haken og hendene går ut mot ørene.. Sånn ca.. :-s
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 15. august 2006 #6 Skrevet 15. august 2006 Aha...nå ser jeg det såvidt på "tott i munnen" bildet... Så artig. Ser ut som hun har de bollekinna...lol... Ser ut som en liten dokke..
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 15. august 2006 #7 Skrevet 15. august 2006 Nå så jeg det andre også....hehehe... Ser ut som hun sitter med hodet i hendene som lener seg på knærne.. Nommen..
vinterpappa Skrevet 15. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 15. august 2006 hehe.. På det første bildet, så er det nok kinnbenene du ser. Men ja, det ser ut som bollekinn.. :-) På det andre bildet har du helt rett.. Hun sitter som man skal når man styrter med fly.. :-| Mulig hun ble litt redd av all lyden fra 3D-maskinen.. :-) Stolt nå!!!
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 15. august 2006 #9 Skrevet 15. august 2006 Stolt har du jo all grunn til å være... Det er jo ikke rart... Er jo små mirakler dette her. Utrolig at det er et helt lite menneske der inne i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå