fiona71*2pp Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Takk for svar på frustrasjon min... E ikke lenge siden æ ringte venninna mi og va overbevist om at det bare va gassproblem, og synsbedrag hele den her graviditeten.. he he. Har legetime på torsdag, og ikke jordmor time før den 22 aug... og den timen har æ venta på i fire uke no. e visst ett jordmor problem i byen, eller så va dæm kanskje bare på felles ferie da æ ringte i juli. Får vel bare smøre mæ me tååååålmoooodighet...men fy flate så vanskelig det e. e jo verdens mester i og bekymre mæ og, og har æ ingenting, så finn æ sikkert på nåkka... herreverden, trur det kan bli nån lange mnd det her, hvis æ ikke snart bynne å føle mæ gravid, eller kjenne spark. Innbille mæ at alt blir så bra da, meeen...kan hende pipa får en anna lyd da.. Vel vel, takk for svar iallefall.. )
SpongeBob Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Ja, alle snakker om hva man skal smøre seg med for å unngå strekkmerker og såre brystvorter under amming osv, men hvor får man kjøpt tålmodighetssalve???? Har lagt opp tett program fram til UL 30. august (kjempelenge til!!!!) så jeg skal holde meg sånn noenlunde sinnsfrisk, men er så bekymret for mageknøttet med jevne mellomrom at det er til å bli koko av. Har en herlig unge på snart to fra før, og kan ikke tro at _jeg_ skal være så priviligert å få en til... Snakkes her inne - gleder meg til å høre hvordan det går, fiona
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå