Gå til innhold

August: Jeg er 13 dager på overtid- tålmodighetsprøve

Anbefalte innlegg

Da var jeg 13 dager over termin.(og terminen er faktisk korrekt). Var på overtidskontroll mandag, ble strippet for 2. gang. Var bra med modning visstnok. De ville ikke sette meg igang før onsdag siden alt var bra med babyen og de trodde jeg kunne få igang naturlig. Litt rier mandag kveld. Status nå: absolutt ingen tegn! Vanvittig frustrerende.

Unner ingen å gå så lenge over .Dette er,og har vært virkelig slitsomt. Vet jo at det snart nå er en ende på det men dagene og timene føles som en evighet. Sover nesten ikke om nettene, venter, venter, venter. Får jeg se prinsen min snart?

Har vel egentlig gitt opp at fødselen skal komme igang av seg selv, blir vel satt igang onsdag, 14 dager over. Er redd for at de kommer til å si på onsdag at jeg skal vente enda lenger, men jeg skal kreve å bli satt igang uansett da. Legen jeg snakket med idag sa at de skulle sette meg igang onsdag, så jeg får stole på det.

Vell, beklager mine klager denne natt, og jeg håper at de fleste andre her slipper å gå så lenge over. Jeg var forberedt på at man ofte kan gå en uke over når man er førstegangsfødende. Men 2 uker??- hadde jeg aldri trodd..

Fortsetter under...

1 dag igjen.:) etter å ha ventet i 9 mnd. I morgen føder du. Hold ut i dag. Det er helt grusomt å vente sånn. Har ventet i bare 9 dager jeg og synes det har vært tungt.Jeg blir satt i gang på mandag hvis det ikke skjer noe før den tid. Hvis du er i form til det så prøv å gjør noe du ikke har gjort før. Gå en tur på et sted du ikke har gått. Ta en busstur med en rute du ikke hartatt før. Da få du slått ihjel litt tid samtidig som du opplever noe nytt som kan få deg på litt andrre tanker en stund. Lykke til i morgen

Takk for oppmuntringer! Nei, det er ikke kjekt å gå så lenge over, men forhåpentligvis er alt glemt når jeg holder babyen min i armene om en dag eller to..

Får gå meg en tur idag også ja.

Lykke til til dere også, -håper dere slipper å vente like lenge.

føler veldig med deg her ja! jeg er 6 dager over, og føler at jeg begynner å bli rimelig frynsete i nervene. innen den 14 dagen er jeg vel lagt inn på en eller annen institusjon.. neida:) men syns dagene går fryktelig tregt ja. har snart brukt opp vennene mine, renner jo ned dørene dems, for jeg greier ikke å ta meg til noe hjemme. da blir jeg sittende bare å vente. prøver å tenke at uansett så er jeg kommet halveis i "overtiden" nå da. og du har jo bare 1!!! dag igjen, så har du gullet i armene:)) snakket med en venninne av meg som gikk 10 dager over, og hun sa at det ER verdt ventetiden. du kommer til å glemme at du har gått over termin når du har bebisen i armene, helt sikkert!!

jeg og mannen har ønsket oss dette så lenge nå, at om jeg må vente en uke til så kan det ikke være verdens undergang, selv om det føles ut som man holder på å bli sprø =)

masse lykke til i morgen!!

Annonse

Hei hei!

Jeg er også 13 dager over og skal på sykehuset i morgen tidlig, så jeg vet hvordan du har det! Vi får håpe de setter oss i gang i morgen!!!!!

Hvor skal du føde forresten?

Lykke til i allefall:)

føler med deg, kjære! gikk også 14 dager over første gangen og måtte bli satt igang. så jeg vet AKKURAT hvordan du har det! nå er det onsdag, så jeg tenker at du er på vei til sykehuset snart hvis du ikke allerede er der!

lykke lykke till!! snart er du mamma:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...