Gå til innhold

Bursdag i dag. Hipp Hurra!


Loise 2barnsmor ღ

Anbefalte innlegg

Kos med en dag som er "bare min". Jeg har fått gave av ektemannen allerede, en flunka ny mobil. Han vet hva jeg liker og min forrige gikk i stykker for en uke siden. Jeg tenkte ikke i de baner en gang, og så har han gjort noe med det på eget iniativ... Søte snille mannen.. Koster litt peng også, vet den tlf uten abonnement ikke er billig.. Så dette var en omsorgsfull og flott gave..

 

Jeg har shinet kjøkkenet etter å ha bakt "Verdens Beste" kake, som nå står i kjøleskapet.. Så nå tar jeg kvelden og våkner opp i morgen til resten av bursdagen min .. :0)

I morgen kan jeg gå i nye singleter. Jeg fikk gave brakt til meg på forhånd av min beste venninne, så den skulle være klar til dagen min. Snill hun er.. Singlet med stiper på tvers,, så nå kan min vesle mage virkelig vises.. *ler*

 

Ha en fin dag alle sammen, det skal jeg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRatuLereR meD daGen på etterskudd !!

Skulle inn her og snoke ;op

Håper du hadde en kjempefin dag og jeg ser at det er bare ca. 2 uker før du har passert den magiske grensen og skal inn på 2.tri !!!

Lykke til !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen Loise! :-) Kos deg med kake og de som skal smake!

 

Er du virkelig bare tre uker foran meg i løypa? Jeg syns du ble gravid så lenge før meg jeg.. Jeg er 8+1, og fikk plutselig en følelse av å være langt på vei i dag. Bare 32 uker igjen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååååå gratulerre så mye med dagen! Bursdager er topp, en føler seg liksom litt ekstra "stor" da:) Kos deg masse i dag, håper du får en super dag, noe du helt sikkert gjør.

 

Mange bursdagsklemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med bursdagen din i dag, ønsker deg en riktig fin dag:)

 

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsener jenter!!!

 

Til Jente1980: Jeg blir 29 år i dag.. Føler meg nesten litt gammel hehe. Neida.. Det er bare så rart å være så nær 30, for når man var mindre var jo 30 år kjempevoksent.. Nå føler jeg meg bare såvidt voksen jeg *smiler*

 

Jeg skal kose meg masse i dag. Har fri og får litt besøk av familie senere i dag. Har bakt verdens beste og skal bake en Blåbærpai også.. Namm, gleder meg til kake :0)

 

Ha en fin dag dere også! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer her også jeg.

PS. Ønsker meg også mobil, og en viss en her i huset har bedt meg sjekke ut et par på nettet og si hvilken jeg ønsker meg...

Spennende. hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer såååå mye med dagen Loise! Bursdager er veldig spesielle og de skal man ta vare på! :) Det er fint å ha noe å glede seg med, altfor mange hverdager! Kos deg med dagen, magen og gjestene! :)

 

I dag er det bare 50 dager til bursdagen min! *ler*

 

Bursdagsklem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...