Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg fikk tips fra ei vennine om at det var MANGE som var ivrige etter å bli "spådd" her inne..

Jeg er 22år gammel, har hatt mine evner siden jeg var ca 10år..

Bruker dem i hverdagen til min egen hjelp å gir også andre råd og veiledning med hjelp fra hva jeg "ser".

Er vanskelig å spå utifra kun spørsmål.

opplysninger hjelper meg å "se" bedre det du vil vite!

Håper å hjelpe litt her inne, gjør dette for dette er også med på å vidreutvikle mine evner..

vi skrives..

Mvh Anne

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5930378-presenterer-meg-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei på deg :-)

det er så koselig når det kommer nye inn. ja, det er sinnsykt mange spm, så jo flere vi er jo bedre er det :-)

siden du er nå kommet, lurer jeg på om du kan se på meg?

jeg er født 030481(hvis du skulle trenge datoen, jeg bruke heller ikke datoer)

egentlig ikke noen spesefike spm, men....

kjæreste?

graviditet? (har en sønn på 5 .mnd, så håper det ikke blir så fort, er alene om han)

ellers hva du ser....

ble spådd i tarot av en venninde her om dagen, at en mannlig bekjent, kom til å ødelegge livet mitt for en periode. dette gjalt psykisk samt økonomisk)

vær så snill å si at det ikke er tilfelle :-/

klarer sjelden å se på meg selv skjønner du.

vil så gjerne møte en snill man, når?

godt å ha en ny "medsammensvoren" :-)

lykke til her på siden

klem fra

hei!

Jeg liker å hjelpe de som tar imot hjelpen min!det er bare hyggelig:)

Jeg kan se på deg ja!

Jeg kan ikke se noenting som helst på dette med at en mannlig bekjent vil "ødelegge livet ditt" for en kort periode når det gjelde økonomi og psykisk.

Om det i såfall skulle være noe som kan ligne på det så får jeg fram en eks som er veldig glad i deg eller en som liker deg godt som vil prøve å avverge at du finner deg en ny mann,men ikke så fælt som det får jeg ikke opp!

Tror ikke du skal tenke på det så mye! Får ikke fram noe spesielt med det heller..

Meeen, jeg får opp at du vil møte en gutt/mann innen 1års tid..

Du vil nok få det godt sammen med han så lenge dine følelser er der!

Angående graviditet..

Jeg får opp at om du velger å bli i ett forhold med denne gutten/mannen jeg ser du skal møte vil dere få barn sammen men ikke med det første pga jobb/studier..

Jeg ser å at du er litt ensom å trenger en å prate med å holde rundt å som kan "ta seg litt av" deg å sønnen din:) Jeg tror du vil finne denne mannen/gutten ganske snart! Keeps your eyes open..

Snakkes.. :)

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...