Gå til innhold

Til slanker'n

Anbefalte innlegg

Hei

Var inne og kikket på mandagsveiingen deres, og så at du hadde samme utgangspunktet som jeg har, og har klart den utrolige flotte vektnedgangen!

Hvordan har du klart dette, og hva sier du til deg selv for å få det til?

Jeg ser jo at det blir diskutert her om hvorvidt man skal kunne snakke om slanking eller ikke, men selv om jeg stort sett har det godt i livet, så gnager kiloene meg hver eneste dag.

Nå skal det taes fatt i. Det er ikke sunt å være så stor, og jeg har ikke bare meg selv å tenke på lenger, har en herlig liten gutt, som fortjener en sunn og sprek mamma. Og jeg fortjener det samme selv!

Så når jeg leste din vektnedgang ble jeg veldig inspirert.

Fortell gjerne hvordan du gjør det hvis du vil.

- massaposen-

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5929975-til-slankern/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.

Fikk vel en liten vekker pga tulla mi. Jeg har ikke lyst til å bli en mamma som ikke orker noe. Vil være aktiv sammen med tulla og gjøre masse sammen med henne. Tenker bare når ho blir eldre. Vil ikke at ho skal ha en "sofagris" til mamma. litt og ta i for jeg var ikke direkte en sofagris, men ikke langt unna. Så hun er motivasjonen min, og bedre motivasjon skal man lete lenge etter.

Jeg passer på og spise 3 hovedmåltider og 2 mellommåltider hver dag. Byttet ut de fleste produktene med magre produkter. (fått beskjed om at jeg ca skal ligge på 1900 kcal om dagen) Og så være i aktivitet minimum 30 min daglig. Da går det i sykling, svømming eller gå turer.

Det går faktisk mye lettere enn jeg hadde trodd. Har jo tatt noen mnd, men fyser lite på søtsaker nå. Dette er nok fordi jeg klarer og holde en bra måltidfrekvens så ikke blodsukkeret lever sitt eget liv.

Slankern :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5929975-til-slankern/#findComment-5931057
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...