mensana Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 Gurimalla så lyst jeg har på fiskeboller i hvit saus! NÅ! Har en boks i skapet, (som står der og står der og står der, for ingen av oss liker egentlig fiskeboller.. Men det er jo liksom litt fisk, på en måte.. så det hender vi har det for samvittighetens skyld.) Det tar jo en halv time å koke poteter! - og klokka er snart tolv! Himmel... krise! - og jeg kjenner jeg må ha ketchup på!!
Tess30 Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 hehe flire så æ skrik.......e det muli??? hehe Iste måtte æ bare ha nybakte skolebolla, men det gikk jo dårli........Så da måtte han Christer ut å kjøpe muffins........ Stakkar.... Men kem blei førrnøyd????? hehe
mensana Skrevet 14. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2006 Hehehehe :-))) Jeg forsøker å døyve "fiskeboller i hvit saus med ketchup" - trangen med litt mer sjokomelk.. Foreløpig funker det dårlig.. Hm.. Lurer på om det hjelper å bare åpne boksen og lukte på fiskebollene...??
popkind Skrevet 14. august 2006 #4 Skrevet 14. august 2006 Herregud for noen galninger jeg har blitt kjent med her inne...... *ler meg ihjel* Håper maten smaker, da berta!!!!??
mensana Skrevet 15. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2006 Nei. Ble ikke fiskeboller. Heldigvis klarte jeg å ta meg sammen. Fullstendig galskap å lage full middag kl tolv om natta! Men det var søren meg ikke langt unna... Jeg drakk enda et glass med Nesquick og så tuslet jeg i seng...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå