Gå til innhold

Fremdeles ikke hatt sex vi,hvor normalt er det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi hadde ikkje sex før guten vår var ca 6 mnd. Det var eit par "tilfeller" av småkosing før den tid, men ikkje nokon heftige greier. Framleis er ikkje lysta tilbake der den var før svangerskap/fødsel, men det blir bedre. Han er snart 11 mnd no.

Annonse

Vi har prøvd en gang etter at tassen ble født for 7 mnd. siden, men det var bare vondt og ikke vellykket. Hadde nesten ikke sex da jeg gikk gravid heller, for ingen av oss hadde lyst. Noen menn kan bli litt stresset med den lille inni der, og det var helt greit for meg. Så det er faktisk over ett år siden siden vi hadde skikkelig sex.

Ganske så normalt!

Lillegutt er over 5 måneder nå og vi har ikke hatt sex enda. Har rett og slett ikke lyst!! Rart, for jeg hadde masse lyst helt til lillegutt kom til verden.

Nå føler jeg at kroppen min egentlig kun står til hans disposisjon. Puppene er kun matfat...

Tror det er amminga som gjør at man ikke har så veldig lyst... Så på en måte gleder jeg meg litt til amminga er over, selv om det er kjempekos. :-)

Jeg orker ikke ha sex om jeg ikke har lyst, så sambo får nok dessverre vente en liten stund til stakkar... ;-)

Vi har hatt noen ganger, men jeg må tilstå at jeg ikke er så alt for gira. Stort sett sambo som tar initiativ, kan du si... Har en teori om at poden krever meg så mye at jeg ikke orker så mye nærhet fra sambo. Dessuten er det vel litt hormoner i kroppen pga amminga også, som demper lysten litt.

(3 mnd siden fødsel her også)

Vi hadde sex etter 6 uker :) å det har faktisk vært kjempe bra, synes sex bare er bedre nå jeg :) virker nesten som om jeg har blitt litt mer følsom i det aller helligste elle rnoe (faktisk flere som har sagt det samme til meg så kanskje det ligger noe i det?) måtte tvinge meg selv veldig første gangen, grudde meg veldig å trodde det skulle være kjempe vondt! Men gikk veldig bra, å etter den gangen var sexlysten som før.. Tror det var redselen som holdt tilbake sexlysten her i gården..

Vi ventet faktisk i 4 mnd etter fødselen. Var så redd for at det skulle være vondt eller annerledes enn før. Det var like deilig som før!!!! BARE HOPP I DET. Er så herlig når barrieren er brutt. BLir jo ikke akkurat så ofte som før da, er jo sliten, men likevel ;o)

Nei her er det så lenge siden at de ikke husker hvordan det skal gjøres.. nei da det siste var bare tull. Ikke så lett å fine roen til slikt når en har en liten 3,5 mind som ligger oppi senga hos mamma og pappa og ofte har hatt mageverk og ligget oppå mamma, såre brystvorter, brystspreng, store melkelekasjer, og trøtt -trøtt- støtt hjelper ikke akkurat på da, den siste gjalt både mamma og pappa. Pappaen fikk et skikkelig tungekyss av mammaen i forbifarten her en dag og himlet med øynene, jøss jeg fikk et skikkelig kyss!! =0) HAr flyttet inn grindsenga ut fjernet ene langsida og satt den helt inntil senga vår så nå får vi se om det funker. Mulig det funker slik at mamma havner borti grindsenga mens de to guttene nyter storesenga..

Annonse

Vi hadde for første gang i går, ca 8 uker etter fødsel. Har holdt igjen fordi jeg var redd det skulle gjøre vondt og fordi fødselen var litt traumatisk. Men det gjorde ikke vondt overhodet, tvert imot var det nesten for god 'plass'... :( Så må vel skjerpe meg med de der knipegreiene...

Selv om du ikke føler for det så ville jeg kanskje bare prøvd likevel? Så kommer nok lysten etterhvert. Nå har jeg en super samboer som vet hvordan han bruker hendene, så de siste ukene har han et par ganger gitt meg deilig kos uten å forvente (og heller ikke fått) noe tilbake. Det hjelper på lysten såklart... :)

jeg tror vi bare ventet 5-6 uker... Han hadde kjempe lyst, jeg var nysgjerrig på hvordan d skulle føles... Var litt redd at det ikke skulle være d samme for han for at han faktisk nevnte d engang før... musklene er jo ikke der lenger... Men men... d gikk ganske bra, selv om jeg var langt ifra selvsikker de første ukene... Men tror jeg er blitt litt mer følsom der etter fødselen, så d føltes deilig for meg hvertfall! Men tror det er veldig individuelt! Mange ganger ville jeg bare ha kos og nærhet og var redd å ta initiativet, for da skulle han misforstå og vi skulle ha sex! Og d ville jeg absolut ikke alltid! Så jeg holdte meg på avstand ofte.. og det var overhodet ikke d jeg trengte! Det kanskje hjelper å snakke medd pappaen... de pleier å vare litt forståelsesfulle noen ganger...;)

Tassen er 6 mnd og vi har ikke hatt sex enda, bare litt småkos i senga. Er som mange andre som har skrevet over her, ikke kjempegira. Godt man har en tålmodig mann... Men man går jo og tenker en del på det og tror man er blitt helt fjern, og da er det jo godt å lese her inne at flere er i samme båt... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...