Gå til innhold

Popkind, kan mensana og jeg.............

Anbefalte innlegg

Skrevet

drikke sjokolademelk mot halsbrann / oppstøt???????

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihihi, har ikke prøvd selv - tar den bar, jeg...... - men det er jo masse melk i sjokolademelk, så det skulle vel funke! Prøv da vel.. Jeg pleier å drikke et stort glass før jeg legger meg, så går jeg å nipper av kartongen de gangene jeg våkner av brannen....

Lykke til, håper det funker!!!!!

Skrevet

*flirer*

Takk for at du satte litt fortgang i denne sjokomelkgulpesaken! Det funket jo aldeles glimrende! Vi fikk raskt svar. :-)

Jeg har faktisk vært utrolig sugen på melk fra brune kuer i det siste, er ikke noe glad i vanlig melk..

Etter middag og ut kvelden er det liksom ingenting som funker mot halsbrannen..fyttigrisen... Fra nå av blir det sjokomelk til dessert! :-))

Skrevet

Da skal jeg prøve et glass oboj nå! Det er noen år siden! Det er jo mest melk da!! :-)

hihi

takk

Skrevet

mmmmmmm nå sitter jeg her og koser meg med et glass oboj. Det minner meg om noe slankepulver jeg prøvde for 100 år siden....

I dag er jeg frk posetiv gitt.....

Skrevet

Ah! Jeg vil også ha!

*går å lager deilig melk fra brun ku*

Skrevet

Nå har jeg fått i meg et stort glass (var ikke godt før jeg kom i bunnen av glasset... :)

Kos deg med brun kua!!

Skrevet

Min Oboj ku er tøffere enn din Nesquick.........

Skrevet

:-)))))

Sitter faktisk med et digert glass fra kua mi as we speak :-)

Skrevet

Vanlig melk nå eller????

Hjalp det ikke med brun melk?

Skrevet

Brun melk hjalp en stund på meg!!

Skrevet

Vanlig melk?

Nei... her menes det utelukkende brun melk. Fra Nesquick.

Funket fint i går kveld.. Men spørs om det hadde virket hvis jeg først hadde laget fiskeboller og deretter lagt meg på stappfull mage...... Tar sin tid før maten synker for tiden..

Skrevet

hehehe, jeg har merket noe annet rart!

Man pleier jo å si: "det romler i magen min" Vel, hos meg nå kan jeg si: "det romler i ryggen / siden min"

Ting flytter på seg ja.....

Skrevet

Kanskje dere er nødt for å "sitte å sove" snart dere også... Velkommen i klubben!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...