*Jøss...nr.4 er på vei* Skrevet 14. august 2006 #1 Del Skrevet 14. august 2006 Er det noen på sunnmøre som går gravide m februar-barn? Eller er jeg den eneste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulte-->termin+2 Skrevet 14. august 2006 #2 Del Skrevet 14. august 2006 heihei!! Jeg er gravid med februar-barn og er fra sunnmøre.Å her i bygda er vi det skikkelig babyboom å jeg vet om syv som venter barn i feb/mars der tre av de er av mine beste venner...så det er skikkelig kos:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia79 Skrevet 15. august 2006 #3 Del Skrevet 15. august 2006 Her er ei sunnmørsjente til som skal ha februarbaby:) Hvor kommer dere fra? Opprinnelig fra Sykkylven jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amanda,mamma til Imre og Storm Skrevet 15. august 2006 #4 Del Skrevet 15. august 2006 Heisann. Er innom på sniktitt fra desemberklubben jeg. Flytter snart til Ålesund, og vil bli kjent med folk fra områdene rundt og i Ålesund Har termin 17.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
titti 79 med februarbaby =) Skrevet 15. august 2006 #5 Del Skrevet 15. august 2006 Hei e fra ålesund og venter nr 2 25 februar.=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amanda,mamma til Imre og Storm Skrevet 15. august 2006 #6 Del Skrevet 15. august 2006 ok Kjekt da Alt går bra så langt i sv.skapet? Hvor gammel er førstemann da?? Gleder meg til og flytte til Ålesund, blir spennende, har aldri ført vært der jeg, men mannen min er derifra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå