Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med deg nå, lettere i humøret og lysten på topp??Mener ikke å bagetallisere problemene dine til et humørspørsmål, men humøret letter vel ofte litt når el nærmer seg. Har du vært hos hun aku-dama igjen, hva sier hun....Gir hun deg håp, har hun erfaringer utover hun vi kjenner til?

Jeg nærmer meg ikm og har fått noen pms symptomer jeg ikke har hatt før: vann i kroppen og humørsvingninger, kjempeekkelt. Sipper for nesten alt. Har vært helt alene noen dager nå, mannen min har tatt med alle ungene på tur mens jeg jobber. Har brukt tiden maksimalt til slike ting jeg aldri får gjort med ungene til stede. Har bl.a. ordnet bilder og fotoalbum. Og jeg blir SÅ babysyk!! Sittet og sippet over bilder fra de forskjellige fødslene....Savner ungene veldig...og litt mannen min. Tror han er klar for noen runder i høyet før tanta kommer, hørtes slik ut på telefonen i dag.

En ting til: har hun akudama noen råd, bortsett fra det du har nevnt om mat?

Er litt nygjerrig på dette, så jeg må bare spørre.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5928630-novembernatt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei nicco!

Ja humøret stiger og synker på meg litt avhengig av syklus kan man si, det er jeg vel ikke akene om. Jeg tror alikevel jeg har blitt flinkere til å ikke skru forventningene for høyt. Lever jo i håpet utrolig nok, men er kanskje litt mere realistisk, at sjansene er ørsmå det vet jeg så vel. Men så lenge jeg prøver, så kan jeg ikke tenke på det hele tiden heller.

Aku. damen sier hun har hjulpet mange, jeg har også snakket med andre aku.damer som har sagt det samme. Men det mest essensielle her er jo om eggene er "holdbare". Er de ikke det så kan de jo ikke trylle da! Jeg skal levere en prøve for mannen min også, når jeg får tak i en henvisning bare. Så da er det ikke så mye annet jeg kan gjøre hvis jeg ikke stikker til utlandet og prøver IVF, men det synes jeg liksom er å gå litt langt i min alder.......

Sånn sipping når man ser på bilder er helt normalt tror jeg nicco. Jeg griner ganske mye når jeg tenker på ungene. De er jo "borte" alle sammen. Minstejenta er i militæret, sønnen også. Hun eldste har samboer. Jeg blir helt syk av lengsel noen ganger. Men jeg vet at de har det godt, er bra unger og at jeg har vært utrolig heldig siden alle har klart seg bra hittil! Jeg takker alle gode makter for at jeg har fått oppleve det å ha barn. Du av alle er vel enig i at det er den største gaven man kan få. Av og til får jeg helt noia for at det skal skje noe med dem, de er liksom helt utenfor min kontroll nå.....

Men i hvertfall hadde en liten koseklump hadde nok gjort susen for meg sånn "senhøstes" liksom, også for forholdet vårt.

Kanskje du skulle ta en skikkelig legesjekk nicco, sånn at du får vite at alt er i orden? Just in case liksom! Vi får bare fortsette å støtte og motivere hverandre videre! Hvis du er på jobb, ha en god vakt!

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5928630-novembernatt/#findComment-5929698
Del på andre sider

Er på jobb ja, og nå sitter jeg å sipper igjen. Er så rar i humøret nå. Jeg er også kjempeglad for de ungene jeg har fått og gleder meg over dem hver dag, det er ikke bare en frase, det gjør jeg virkelig.

Jeg har bestemt meg for å kontakte gynokolog når tanta dukker opp en gang denne uka. Får manne meg opp, må gjøre det jeg kan i alle fall, for sent å tenke på deg når toget har gått. Er allerede irritert på at jeg ikke har gjort det før.

Men du, kanskje en tryllekunstner hadde vært tingen, det har jeg ikke tenkt på før?! Så en på båten over til England i sommer...men han virket rimelig talentløs(forstår meg ikke på voksne folk som sitter å ser på slikt, og blir SÅ fasinert!!)

Uff, trøtt alt jeg, og lenge igjen til kl7.30!! Ha en god natt!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5928630-novembernatt/#findComment-5929952
Del på andre sider

Takk ia69! Tenkte akkurat det samme om den blodprøven, prøvde nemlig å få tak i legen min i dag, men han er sjuk. Jeg tester IKKE!! Får negative tanker bare jeg ser en test, har vært dum nok til å teste altfor mange ganger...Men når jeg kjenner babyen sparke, så kanskje!!

Var det forresten lang ventetid til gyn.? Hvis jeg ringer når tanta kommer, kan jeg da få time før neste mens tror du, eller er det sånn 3-4 mnd.s prosjekt? Uff, blir så utålmodig når jeg først har bestemt med for noe! Koster det forresten mye, ikke det at det betyr all verden, men greit å vite.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5928630-novembernatt/#findComment-5930398
Del på andre sider

Heisann nicco =)

Det tok ca 1,5 mnd. før jeg fikk time, men dette kan sikkert variere.

Ellers er det ikke så dyrt. Jeg betalte bare 115,- , men jeg har frikort og betalte bare egenandel.

Du kan jo bare ringe og bestille time med en gang, så kan du heller avbestille om du er i heldige omstendigheter!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5928630-novembernatt/#findComment-5934675
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...