Gå til innhold

Sitter her å venter på a' tante...

Anbefalte innlegg

I dag er det den 35. dagen i min syklus, de to siste var på 34 og 33, så hvor er den håpløse tanta har gjemt seg??

Jeg har litt sånn mage-vondt, og det har jeg hatt litt fra og til noen dager og hele tiden trodd at det er tanta som kommer. Som jeg har sagt tidligere, har jeg vært på CT i dag, og tok derfor en test tidligere i dag - negativ! :(

Men hvor er tanta????

Forresten, noen som vet noe om de testene dem selger i bim-shopen??? Det var den jeg brukte.... ;)

Fortsetter under...

Æsj! Og selvfølgelig nå som vi prøver å lage en liten baby til... Blir vel like vanskelig nå som sist da! :(

Humøret er ikke på topp nå, nei.........

Kanskje jeg må investere i EL-tester jeg også! Men er redd jeg ikke får mannen til å ha "tvangs-sex", for nå koser vi når vi føler for det bare. Selvom jeg selvfølgelig passer på at det ikke går for mange dager uten... Hehehe.. Men det er jo han bare glad for! ;)

Jeg prøver å holde ut uten el-tester, er redd jeg bare blir enda mer stressa og at det blir vanskeligere å få det til å klaffe. For de fleste holder det jo å ha sex med ikke altfor lange mellomrom i tida rundt el, og man veit jo ofte sånn ca når el er.

Og i tillegg veit jo du at du kan bli gravid, ettersom jeg skjønner (håper det stemmer!), så prøv å ikke stress for mye -håper spiren sitter SNART!!:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...