Anonym bruker Skrevet 14. august 2006 #1 Del Skrevet 14. august 2006 Vi ønsker å kalle opp min far, som heter Kristian. Blir det en jente så blir det Kristina, tror jeg, men hvis det blir en gutt så ønsker vi ikke å bruke selve Kristian-navnet - det er ALTFOR vanlig til at det er praktisk! Men finnes det andre navn som er beslektet? Jeg kommer bare på Kristoffer, men det liker vi ikke så godt... Noen med mer fantasi enn meg her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1 + 1 spire :-) Skrevet 14. august 2006 #2 Del Skrevet 14. august 2006 Krister, kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
E n d e l i g Skrevet 14. august 2006 #3 Del Skrevet 14. august 2006 Hvis du går inn på navneguiden her på BIM (se lenke under annonser oppe til høyre - gratis navneguide), så kan du søke på forbokstavene Kris eller Chris, så kommer alle jente og guttenavn som begynner med den stavelsen opp. F.eks.: http://www.barnimagen.com/felles/navneguiden?s=b&search=kris&c=Alle+opprinnelser http://www.barnimagen.com/felles/navneguiden?s=b&search=chris&c=Alle+opprinnelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #4 Del Skrevet 15. august 2006 Krister eller Kristen. Hva med Kristiane som jentenavn? Det er så flott synes jeg. Det er gammelt.... noen gamle i slekta mi som heter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #5 Del Skrevet 19. august 2006 Kristo Kresten Kitt (og evt. mellomnavn) Stinus Stines Krist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ale.con Skrevet 19. august 2006 #6 Del Skrevet 19. august 2006 Hva med Stian? Det er jo siste del av Kristian. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
varg veum Skrevet 19. august 2006 #7 Del Skrevet 19. august 2006 krisander Må kansje skrives chris sandner? hehe eller chris-stian.. synes det er litt orginalt..blir make navn men nytt.. tristan er jo også ett fiiint navn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå