Gjest Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 Det var jo bare jeg som tullet..... Men så satt jeg her og begynte å tenke litt. Noen av reaksjonene var ganske kraftige mot den derre dama som lurte på om hun skulle anskaffe hjelp til barne pass. Hun fikk jo beskjed om å passe barnet sitt selv etc. Mange har jo masse hjelp fra mor og svigermor den første tiden, noen har barnet sitt i barnehage fra de er 9 mnd. Og dette er jo forholdsvis greit. Men for den stakkars oppfunnede rike damen så var det helt forkastlig å annsette faglig hjelp. Så hva var egentlig så ille, at hun skulle få litt hjelp i hverdagen eller at hun var så rik at hun kunne få litt hjelp.
Klukkhøna Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 hehe skjønner poenget, men jeg trur nok du klarte å formidle en mangel på bakkekontakt.. som var helt unik.
Klukkhøna Skrevet 14. august 2006 #3 Skrevet 14. august 2006 Fertila Di er Ønsket på 3 tri forresten...
Anonym bruker Skrevet 14. august 2006 #4 Skrevet 14. august 2006 Helt enig! Helt utrolig at hun skulle bli møtt med slike holdninger. Hadde de gjort det om hun var mann spør nå bare jeg. Svare skal jeg også: sannsynligvis ikke. Nå må vi damer gi hverandre LITT mer spillerom. Det blir aldri likestilling hvis ikke vi damer i det minste støtter hverandre. god natt!
Gjest Skrevet 14. august 2006 #5 Skrevet 14. august 2006 så det, har noen sinnsyke tråder på lager, men de skal modnes så de blir perfekte....plutselig en dag så er de der, ute i nettverdnen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå