Gå til innhold

hvordan fortelle svigerfamilien....

Anbefalte innlegg

hei,jeg er ny bruker her og har en ting jeg lurer litt på, på en måte.

jeg er samboer med verdens herligste mann.

vi har vært sammen i 4 år, og har prøvd i hvertfall i tre år med å bli gravide.

jeg har pco syndromet, som så mange andre, så vi her ikke lyktes enda.

jeg har vært åpen med ham om mitt problem siden første dag, så han visste hva som kunne skje da vi ble sammen.

mitt problem er som følgende...

han er enebarn, og foreldrene hans er ganske gamle...eller godt voksne kan man vel si...

de har mast om barnebarn i flere år nå, men jeg tør ikke fortelle dem eller noen i slekta/familien hans om det jeg sliter med.

hva skal jeg gjøre???

det er ikke moro å skjule det for dem, men de har veldig store krav til sin eneste sønn, og jeg føler at de ikke vil godta meg for den jeg er hvis jeg ikke kan gi dem deres høyt ønskede barnebarn..........

har sagt til min kjære at hvis jeg aldri klarer å gi ham en "arving" vet jeg ikke om det blir oss resten av livet, for det har jeg rett og slett ikke samvittighet til.

jeg vet at han ønsker seg barn nesten like sterkt som meg..

hva gjør jeg????

det ble mye mas og kjas her, men,men..

er veldig interressert i å høre deres mening her...

er jeg egoistisk??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5928244-hvordan-fortelle-svigerfamilien/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Kanskje samboeren din kan ta det opp med dem? Kanskje litt enklere for han. Det er tross alt hans liv og han som bestemmer. Han vet hva han går til og det må de respektere. Kanskje det føles bedre når de vet???

Lykke til i alle fall :o)

Klem

EH jeg blir litt paff av å lese innlegget ditt,jeg......

hvis man virkelig elsker hverandre kan man da leve uten barn også!!!!!

hørt om adopsjon????

nei vet at det ikke er deres kjøtt og blod men et barn som trenger kjærlighet og foreldre.....

og hvorfor kan ikke dere få barn?

har dere prøvd hjelp? hormoner? eggløsningssprøyte?

mye man kan prøve før man skal gi opp!!!!

jeg synes ingen har noe med hva dere gjør og hvorfor det ikke blir noen barnebarn,men kanskje de slutter mase hvis de fikk høre om at dere har litt problemer å bli gravide?

synes ikke du er egoistisk.......

jeg har pcos og ble gravid nå i feb med insiminering på 1ste forsøk,men mistet i uke 19......

men det finnes faktisk et håp,ikke gi opp!!!!

takk for svar.

vi har ikke gitt opp håpet om at det skal bli noe en dag, det er for tidlig enda.

det blir nok vår tur også en dag.:-)

har ikk prøvd så mye enda ammet enn progesta care som ble kjøpt på helsekost, men glemte å smøre etter en stund.

tror ikke min samboer helt får til å snakke med dem om dette problemet med foreldrene sine.

det rare er at vi er veldig ærlige med "alle" andre. hele min familie vet om pco, og har visst det siden den dagen jeg fikk konstatert at jeg hadde de.

lykke til videre med prøvingen din. håper det blir noe snart da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...