Gå til innhold

en uke til ikm..kvalm om kveldene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter ikm den 22...og sitter/ligger i sofan og er litt småkvalm...håper at det er et godt tegn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg håper med deg!!!

jeg har også ikm neste uke,men har ingen

god følelse...

Skrevet

Jeg er dessverre av den jordnære typen som ikke"tror" på symptomer før IKM (har blitt skuffa så mange ganger...) - men for all del: Lykke til!

Skrevet

Håper på klaff for deg nå altså, krysser alt jeg har for deg.

Skrevet

og tror du ikke jeg har blitt skuffet får.Jeg er ikke på jakt etter symptomer..men er kvalm nå og aldri vært det får.Det er lov og ha et lite håpe..etter så lang tid.

Skrevet

Er det ikke vanlig å være kvalm om morgenen?

Skrevet

man må nesten håpe,ellers er det vel ikke vits i å prøve?!

får håpe det er gode tegn #AURORA# ;-)

Skrevet

Uten håp lykkes vi vertfall ikke, så håp i vei!!!

Heier på deg, jeg:)

Skrevet

jeg var også kvalm om kveldene sist gang. Håper du er gravid når du en gang skal være kvalm. At det er fordi du er gravid mener jeg. Krysser fingrene.:-)

Skrevet

Så spennende da aurora. Krysser alt for deg XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

KLem!

Skrevet

Spennende da! Krysser fingrene for at det er et godt tegn =)

Til anonym; kvalmen kan komme når som helst på døgnet. Det er forskjellig fra person til person, noen slipper unna kvalmen også=)

Skrevet

Å dette var spennende:) Jeg var (nå kommer det i bølger hele døgnet) selv mest kvalm på kvelden, og har vært det siden 1.5uke før ikm, så det er absolutt lov til å håpe!!!!

Ønsker deg lykke til jeg og krysser fingrene!

Skrevet

slik v ar det for meg da jeg ventet førstemann. var bare kvalm om kveldene til og begynne med.

Krysser fingrene for deg.

Skrevet

Masse lykke til AURORA!! Nå er det din tur..:o)

Skrevet

Jeg har også ikm 22. august. Bare en uke igjen nå! Kvalm er bra! Jeg har dessverre ingen symptomer ennå, men lov å krysse fingrene for det!

Skrevet

HÅPER så mye med deg.krysser fingre og tær for at du er gravid.husk at kroppen kan spille deg et puss,hvis du har veldig lyst til å være gravid.MEN håper,håper,ønsker og vil at du skal være gravid:)

*oppmuntringsklem*

Skrevet

Så spennande!! Høyres lovande ut sidan du ikkje har opplevd det før :)

Det er berre til å håpa meiner no eg. Ein blir jo uansett skuffa om tanta kjem.. Like greit å gleda seg litt på førehand :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...