Gå til innhold

Kea titter innom på sjelden visitt...hei hei....

Anbefalte innlegg

Er ikke den som er oftest inne på bim lenger...av naturlige grunner. Var litt tilfeldig at jeg gikk inn nå i kveld. Ville se hvordan det gikk med allesammen...desverre ser jeg at endel av mine "gode gamle" ;) ennå er her. =( bl annet vibbe, snøfilla, lenn, fay....fant ikke flere kjente. Men er det noen så hils tilbake å si hvordan det går med dere =)

Liten update....Elias er nå rundet 8 mnd. wow rart å se på trykk! Han er blitt kjempestor. Over 70 lang og mer enn 8 kilo. Skal på kontroll om to dager så talla er litt utdaterte ;-) Han sitter selv, prøver å krabbe, putter ALT i munnen, er kjempenysjerrig på verden......han er det nydeligste lille mennesket jeg vet om....elsker han masse!!

Så for de av dere som nå lurer på hva jeg vil, "komme her å vifte med lykken min under nesa på dere!", så var jeg selv en sliter engang. Det tok oss 2 år, 1 SA og 2 pergo kurer før den lille satt. Husker ennå hvor vondt det gjorde, hvor sårt og leit det var å være sliter. Hva det gjorde med forholdet vårt...alle de følelsene....en berg og dalbane. Det ordnet seg heldigvis tilslutt...=)

Så kan jeg også si at vi begynner vel å prøve smått og forsiktig på nestemann til sommeren igjen. Vil ha noen år i mellom de, føler det er litt greit. så for tiden bruker vi altså prev!! Det er nye takter!! ;-) Å kunne bytte ut "i dag må vi prøve" til "har du lyst har du lov" =D er jo en velsignelse!! ;-)

Nei nei nå skriver jeg meg "udføre" (dialekt for utfor)

Så ha en fortreffelig aften folkens!! Sender alle mine gode tanker til dere! Lykke til i den videre spirejakten!

Stoor stoor klem

Fortsetter under...

Heeeei, Kea!

Ikke gått i hi, altså? Hehehe....

Poden her er blitt hele 5 mnd (denne uka) og jeg syns det er helt utrolig at jeg har vært mamma i såååå lang tid :oD Tenk at for et år siden gikk jeg fremdeles i en slags "er dette virkelgi sant"-rus og kunne knapt tro det var sant ;o)

Jeg antar vi sees her inne til sommeren da? *flirer* Vi gidder nemlig heller ikke vente for lenge med å prøve igjen. Skal det gå to år hver gang, så kan vi jo like godt bare sette igang ;)

Koselig å se nicket ditt igjen!

(Selv er jeg bare innom iblant og "sniker" på gamle kjente...)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...