Gå til innhold

11 mnd gutt som ikke vil ligge ned...

Anbefalte innlegg

Vår lille gullklump har hittil vært grei å legge på kvelden, han har sovnet uten problemer av seg selv når vi har lagt han. Nå har han imidlertid begynt å reise seg og så snart vi legger han ned i sengen så tar han tak i sprinklene og stiller seg opp. Dette gjør han om og om igjen, så snart vi legger han ned, så reiser han seg opp igjen. Han skriker ikke, men skal absolut stå, selv om han er aldri så trøtt. Etter ca 1 time så sovner han av utmattelse... Er det noe man kan gjøre for å få han til å ligge ned? Eller må man bare vente til det ikke er så spennende å stå lenger? Gla for noen gode råd...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5927845-11-mnd-gutt-som-ikke-vil-ligge-ned/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regner med at bruk av babysafe/pose er uaktuelt? Jeg har akkurat begynt å bruke det på min snart 9 mnd gamle sønn fordi han snur seg på magen i sengen og da får han ikke sove, nå sover han som en stein. Ellers hadde jeg ikke stresset med det siden gutten din ikke lager noe oppstyr, han vil etterhvert finne det slitsomt og kjedelig og stå der i sengen vil jeg tro, så samt dere ikke gir han ekstra oppmerksomhet når han gjør dette, poenget er vel det at han ikke skal ha noe å vinne/tjene på å reise seg etter leggetid i senga =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...