Gå til innhold

Mannen min har gjort noe dumt.., veldig dumt... Hva hadde dere gjort?? =(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det er en fryktelig vanskelig situasjon, jeg ville også si gå på dagen!

Men det er fordi jeg aldri har vært i en lignende situasjon, så det er lett for oss å si det...

Dere giftet dere for 1 mnd siden, og har en sønn på 10 mnd, så jeg regner m at det var første gang, og jeg skjønner at du føler at du ikke ken gå. Du elsker han jo helt sikkert.

Men du må aldri, og da mener jeg ALDRI godta at noe skjer m sønnen din, uansett om det ikke var m vilje.

Jeg ville forlangt samtaleterapi, det er gratis!

Samt at han må søke prof. hjelp for å få bukt m agresjonen sin.

Lykke til, og håper av hele mitt hjerte at dette løser seg for dere.

Klem

Jeg syns egentlig det verste oppi dette er at dere krangler på denne utagerende grusomme måten foran denne lille gutten...Husk at hele hans trygge tilværelse blir revet vekk når han opplever slikt..

god ide å skaffe seg prof. hjelp med aggresjonen..

Du må jo uansett gjøre det som føles riktig for deg!

Lykke til:-)

Helt enig med dere der.. Og det er første gangen det har skjedd og første gangen mannen har gjort noe saant... Guttungen lekte og lo hele tiden paa gulvet uten aa ane at vi kranglet for vi hadde normale stemmer og ikke noe utagerende i det hele tatt.. Men selvfølgelig naar mannen min "klikket" begynte lillegutt aa graate...

Jeg synes det er litt merkelig at noen over her sier; Ja, da ville jeg gått på dagen?!

Jeg synes det er rart at noen kan uttale seg sånn etter å ha hørt en versjon av saken.. En krangel har ofte mange aspekter!

Men; Jeg mener absolutt at det ikke er OK å vise et sånt sinne og å kaste sneiper i ansiktet på folk eller kaste kaffe rundt seg!

Klart dere burde hatt hjelp, men jeg tror kanskje begge trenger hjelp her.. Til å lære seg å kommunisere! Det er viktig å klare det, og det som er fint er at dere kan snakke igjennom ting i trygge omgivelser UTEN barnet til stede... Og kanskje han trenger å jobbe med sin frustrasjon! Men det er jævla enkelt og si at man ville gått på dagen når man ikke har vært der selv! Det er da sikkert mye som kan gjøres i sånne situasjoner, og man har da tross alt et barn som trenger sin pappa! JEG ville i hvertfall ikke valgt en løsning med å gå ut av et forhold pga noe sånt, uten å prøve å gjøre noe med ting først! :o)

Uansett; Lykke til!

Annonse

Tusen takk for ordentlig svar... Jeg kommer ikke til aa gaa fra han pga dette... Og som jeg har sgat før saa er jeg selvfølgelig ikke uskyldig.., paa en eller annen maate har jeg provosert han.. Men kan med handen paa hjertet si at det ikke var meningen aa provosere han slik.. MEn som jeg ogsaa sa til mannen min.. Det er uansett ikke noe unnskyldning for det han gjorde..

Hmmm.. ikke lett å si hva du skal gjøre når vi selv ikke har vært oppe i denne situasjonen... men, jeg har da tenkt tanken mange ganger på at "nå slår jeg" når samboeren og jeg har kranglet, men jeg har ALDRI gjort det... så derfor det med at han kastet en sneip med glo på deg... bare det bør få deg til å tenke.. han kan gå lenger!?!?! For meg høres det ut som han har dårlig samvittighet for noe, kanskje derfor han ikke vil ha dere med på tur?? vet ikke om jeg hadde gått fra ham, men dere bør søke proff hjelp fra 3part... familievernkontoret er gratis!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...