Gå til innhold

Ammehelvete forrige gang...

Mayo

Anbefalte innlegg

Hei.

Venter nr. 3, og ser med gru på å skulle oppleve samme helvete når det gjelder amming som sist. Etter 7 grusomme brystbetennelser måtte jeg gi opp hele prosjektet. Det står for meg som en grufull tid. Mistet så mye av de tre første månedene i min sønn sitt liv. Ser nå at jeg burde ha gitt opp mye før, for livet ble jo helt annerledes etterpå.

Flere med liknende erfaringer ??

Fortsetter under...

Jeg har opplevd nøyaktig det samme. Husker legen min fikk sjokk da jeg kom dit og jeg fortsatt ammet. Men jeg hadde ikke tenkt over at det gikk an å slutte en gang. Hver gang gutten min sluttet å skrike når han fikk mat satt jeg og skrek i smerte i stedet.

Var redd for at det samme skulle skje med nr.3, men da gikk hele ammeperioden helt smertefritt. Men jeg var veldig nøye på å holde meg varm, brystene tørre, at småen sugde skikkelig osv.

Så det trenger ikke skje denne gangen og. Men vær nøye på å stelle veldig godt med deg selv med en gang hvis du merker minste antydning til at du får feber, blir sår osv. Du vet jo hvordan det er nå, og dermed er det lettere å forebygge.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...