Gå til innhold

Kynnere hele tiden, vanlig?

tre@sko�fikk jente 1 dag over�

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå i over 1 time hatt kynnere av og på hele tiden (konstant). De er ikke direkte vonde, bare veldig stramme/ubehagelige. Kjennes ut som et stort belte som strammes kjempehardt over magen, og så løsnes igjen, og strammes, og løsnes... dere skjønner sikkert?

Er dette helt vanlig og bare noe jeg må venne meg til? Har ikke hatt det slik før nå. Er 33+4 i dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er også veldig plaget med kynnere. Varer stort sett store deler av dagen, og noen gang er det nok at jeg går over gulvet, så begynner de. Kan ikke huske at jeg hadde det slik i de to forrige svangerskapene. Er selv i uke 33 nå og har lest at man skal ønske alle kynnere velkommen, for de er med på å gjøre mormunnen moden og klar til fødselen. Blir veldig sliten av alle disse kynnerne og synes babyen kaver vilt inni magen mens det foregår...enkelte dager blir jeg bare sittende i godstolen for å slippe unna...Skal på kontroll om et par dager og da er vel disse kynnerne en av de tingene som jeg må spørre henne om, da jeg også er veldig usikker på om det er vanlig å ha det slik.

Skrevet

da er vi hvertfall to. Fullt leven her enda. Kanskje babyen driver og fester seg eller noe sånn?

Skrevet

Har også mye kynnere..har vært litt nervøs til tider siden jeg har så mye..Kommer ofte i forbindelse med stress. Hjelper å puste dypt og konsentrert syns jeg ihvertfall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...