Gå til innhold

Ha,ha,ha dere som boikotter Nestlè!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Barnslig er det nå i hvert fall ikke!

Jeg prøver også å unngå Nestle, og hos meg går det gradvis. De mest kjente produktene er lett å styre unna, og alt annet oppdager jeg litt etter litt.

Jeg er vegetarianer, så jeg er allerede ganske vant til å se nøye på produkter før jeg kjøper... og SÅ vanskelig er det uansett absolutt ikke.

Annonse

Helt enig med HI. Gutten min elsker Nestlè. Herre min hatt altså, skal man begynne å boikotte alt som blir markedsført på en tvilsom måte, så kan det bli mye å boikotte etterhvert!! Sånn er det bare i dag, Produsentene vil tjene masse penger. Jeg synes det er en feil måte å markedsføre sånn som Nestlè gjør, der er jeg enig, men jeg boikotter ikke fordi.

Helt greit at folk har et standpunkt!! Men vi som bruker nestle blir rett og slett halshugd her inne. Alt som har med Nestlè å gjøre er FY FY!! Gutten min liker ikke noe annet enn Nestle, er jeg dårlig mor da eller? Kan ikke la han sulte heller!!

Som jeg sa til Crazywoman og sol26 paa den andre traaden, de som vil unngaa nestle gjoer det saa godt de kan. I norge er det faktisk vanskelig med barnematen, og barna er saa vare paa maten at av og til bare maa man ta det som gaar greit. Det er imidlertid utrolig mye annet som man kan velge annerledes med. Nescafe er faktisk stedet der Nestle har tapt mest pga den aksjonen! Og man kan jo velge en annen sjampo en l'oreal, en annen frokostblanding enn Fitness, eller en annen kattemat enn friskies. Ikke sant?

Her i huset går det i grøt fra Småfolk. Snuppa digger det, og det gjorde forrigemann også.

Fruktbokser fra Hipp har de faktisk over alt, og middag får hun det samme som oss av. Enten det vi spiser samme dag eller rester som jeg har stavmikset og fryst ned.

Finnes ingen grunn til å måtte bruke Nestlé om man vil unngå det

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...