mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 jeg har en uke igjen til termin og er ganske stor (som alle er da) men jeg har fått en pose under magen.En sekk m fett eller vann..babyen ligger ikke i den i det hele tatt..Virker som det er dødt vev eller noe..viste den til legen sist uke og hu ahadde aldri sett sånn før..og nå bare vokser den..Den er skikkelig stygg og jeg lurte på om det er flere som har det eller om det bare er meg og om noen vet om det forsvinner av seg selv eller om jeg må kjære den bort?
Sunniva- og Majamamma Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 Dette husker jeg at venninna mi fikk på slutten. Hun ventet tvillinger. Tror den er borte nå, har egentlig ikke spurt - men hun sier hun er fornøyd med magen nå i hvert fall :-) Vet ikke om dette var til noe hjelp, men nå vet du i hvert fall at du ikke er alene om det. Lykke til!
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 14. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2006 ja det hjalp veldig å høre..TUSEN TAKK...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå