Gå til innhold

Hva er det som skjer med meg!? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Jeg hadde jo akkurat fått min mens, litt tidlig tenkte jeg. Så fikk jeg så fryktelig vondt akkurat nå og ut kom en liten greia...Men hvis det vaer en graviditet så skulle jo det vaere for tidlig for dette., for en liten greia, mener jeg..Har jeg regnet feil på dager? Så tok jeg akkurat NÅ en grav.test og HJELP den er positiv..det betyr at jeg igjen fått en tidlig SA. Blöder som en vanlig mens. Hva er det som skjer..? Det seneste to måneder har jeg prövt sånn spermievennlig glidmiddel, har blitt så torr der nede efter amningen, har nesten ikke noen EL-slim i det hele tatt. Har dette gett to graviditeter som ikke holder..? er litt sjokkert igjen. Må bestille tid hos lege igjen. Hjelp meg noen med gode råd..?

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5927098-hva-er-det-som-skjer-med-meg-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være at du har vært kjemisk gravid, dvs. at egget har blitt befruktet, men ikke festet seg skikkelig. Når det skjer kommer mensen ofte litt for tidlig, det gjorde den i hvert fall for meg...

Høres lurt ut å kontakte en gyn.

Stakkars deg. mamamimmi - du har jammen nok å slite med. Sender en stor trøsteklem.

Tænker på at den "greia" som kom ut kan være mange ting, f.eks. rest fra glidemidell el.l. Det trenger jo ikke være et embryo. Men det høres jo veldig rart ut at du har fått positiv test. Jeg synes også du skal kontakte din lege.

Nei, hva er dette for noe? Dette er veldig trist, men dette er da absolutt noe du bør få sjekket hos din lege!! Tenker også litt at det kan hende fosteret har overlevd blødningen fra forrige måned, og at det var det som kom ut. En så tidlig sa skal jo ikke gi noen fosterrester som synes!

STOR trøsteklem fra

Kjære mamamimmi, det var da utrolig lei opplevelse du har hatt. Men kanskje det ikke kom ut alt sammen da du testet positivt forrige gang? At du har vært gravid selv om du trodde du hadde mens sist? Ikke godt å si, men om det var en sånn befruktning som ikke hadde festet seg denne gangen, så ville det jo ikke rukket å bli en klump vel?

Stakkars, kjære deg at det skal være så vanskelig dette her.

Tenker på deg nå, ta vare på deg selv og kom deg til lege også!

Stooooooooooooooooooooor klem fra

Uff, skjønner godt at du er forvirret mamamimmi..!

Vet ikke helt hva det kan være, men det er jo mulig at du har hatt en tidlig SA igjen... vanskelig å si...

Du kan ikke være av dem som får mensen de første gangene selv om du er gravid da?? Det er jo noen som får det...

Sikkert lurt å ta en legesjekk ja, for å finne ut enten om du er gravid eller om hvorfor du evt. har mistet disse gangene.

God klem fra meg

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...