Gå til innhold

Ny UL imorgen!


chill+enda en til

Anbefalte innlegg

Imorgen er jeg 11+0, og det er på tide med ny ultralyd.. snille gyn :)

Det er litt tidlig på morgenen da, 07.40! For et sovedyr som meg så kan det bli tøft, hihi.

Men gleder meg, håper alt fortsatt står bra til, og at vi får se et hjerte som slår!

 

Wish me luck ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det gikk kjempebra!!

Helt fantastisk å se på den lille som lå der og bevegde seg! Hjertet slo veldig perfekt også ;)

CRL var ca 4 cm, så gyn sa det lå ganske etter skjema 11+0 idag, noe som også er min beregning.

Min kjære fikk være med inn og se, tror han syntes det var minst like gøy som jeg :)

Super start på dagen!

Hadde også første skoledag idag, i helt ny klasse.. klarte ikke konsentrere meg så mye da, bare satt og drømte meg bort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, det var godt å høre at alt er vel med den lille.. Kjekt å se h*n igjen kan jeg tenke meg.. !

Skjønner veldig godt at det var vanskelig å konsentrere seg på første skoledagen da ja.. etter et møte med den lille spiren i magen ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var kjempekjekt! Men det er ganske så uvirkelig at h*n ligger inni magen min! Forstår ikke den helt da ;) Kommer vel etterhvert. Men stoort øyeblikk, nå bare gleder jeg meg masse til ordinær ul, gyn skulle bestille time for meg nå.

Når får man forresten omvisning på føden/storken? Vet du om jeg kan ha denne i forbindelse med ord. ul., Loise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...