Gå til innhold

September: Hjelp... (Barnevogn)

Anbefalte innlegg

Heisann.. alle sammen.. Har i dag en duo emaljunga vogn. No når vi bare bruker sportsdelen synst jeg den blir mer og mer uhamslig å gå på tur med.. har tenkt på å kjøpe meg en 3 hjuling med sving på fremme.. Noen som har erfaring??? Tips.. Vil jo at den skal vare til han ikke trenger mere vogn.. Har sett litt på sånn Quinny freestyle ...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5926802-september-hjelp-barnevogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei.

er i akkurat samme situasjon som deg! synes bare vognen blir tyngre og tyngre. så nå har jeg bestilt meg en one tree hill urban jungle vogn. de ser utrolig praktiske og lette ut! og så har vognen mer plass til barnet enn en quinny vogn. tenkte først på quinny vognen jeg også, men så ble jeg frarådet den, da vognen ble trang for barnet hvis jeg skulle bruke voksi posen. noe som jeg skal!

Tfk joggster twist vognene er også store og gode å sitte/ligge i. men litt tyngre enn OTH vognen.

har hørt bare positivt om OTH vognene. inne på nybaktmamma.com sidene står det masse om vogner og utrolig mange flotte linker. har et eget barnevogn forum der som folk er aktive på!!

ja ja...lykke til i vogn jungelen

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...