Gå til innhold

Et spm.. Jeg går på veggen her! Hjelp..

Anbefalte innlegg

Dette er helt idiotisk, egentlig, for dette burde jeg som sliter kunne. Men kommer el-slim før el? Kroppen min er skikkelig rar, men jeg er bare på dag 10, max 11 i dag (litt vanskelig å regne ut siden jeg spotter noen dager før mensen). Har vanligvis ca 26- dagers syklus. Jeg glemte å kjøpe el-test i dag, og fikk ikke dratt ut igjen fordi jeg har hatt middagsgjester. Nå sitter jeg her med hjertet i halsen og lurer på om jeg har el nå! Har masse slim (unnskyld detaljer!). Så vet dere om man kan ha el-slim før el, eller er det kun under? Får ikke hatt sex i kveld. Åååå neiii, jeg orker ikke dette mer :( :( Skulle ønske jeg hadde begynt å teste i går, så hadde jeg ihert fall visst hva som skjer med denne lunefulle kroppen min.

Håper dere kan hjelpe meg litt- om det var noen som skjønte hva jeg mente da....

Uææhh. Er så desperat!

Fortsetter under...

El slim kommer gjerne noen dager før el hos meg. Som oftes kommer det 1-3 dager før positiv el test. Jeg kan også ha el slim under el og noen ganger litt etter. Man skal vist ikke regne el kun etter dette tegnet.

Ha sex i morra, så er du uansett innenfor disse magiske timene.

Gud a meg, det føles som det ikke har gått så lang tid som sliter,det føles som om vi nettopp har begynt å prøve og at hver time teller og dersom vi bare kunne ha hatt sex NÅ så ville vi helt sikkert bli gravide.

Godt at dere svarte, tester i morgen jeg, og håper på positivt utslag da. Ha en fin kveld begge to. Godt å ha dere her!

Jeg hadde jo inger tester liggende, så nei, har ikke fått testet meg ennå. Prøver i kveld. Og vet du hva? Jeg fikk i går, hehehe. Etter at jeg skrev her inne, kjentes det ut som at hodet skulle eksplodere av babylagingstanker, så jeg gikk en lang tur i mørket med hunden min. Det var så deilig. Så kom jeg hjem, så litt på tv, og sånn i 23-timen smalt døra opp, mannen min kom styrtende inn og vi hoppa rett i senga. Jeg holdt på å le meg ihjel etterpå! Det som er så fint, er at han virkelig gjør alt han kan for at dette skal klaffe han også.

Men herregud, så nevrotisk jeg ble i går kveld av tanken på at en evt el skulle seile forbi uten at jeg fikk noe! Hihi.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...