Gå til innhold

Sandefjord!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei dere:)

Nå er vel de fleste tilbake etter mange strabaser i sommer- vi har jo hatt ett fantastisk vær.

Hvis noen er klare for treff igjen, er d bare å sette opp en dag- hadde vært veldig koselig.....

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er klar for treff! Kan stort sett for tiden, bortsett fra andre uka i september. Men vi burde jo få til noe før det. : )

• 2 uker senere...
Skrevet

Pip pip!

Her er jeg også! Ja, vi må da vel få til å treffes snart igjen? Eneste problemet er at jeg alltid glemmer å sjekke her, så hvis noen har lyst går det an å sms'e meg når noe skjer på 971 57 578... Jeg har definitivt lyst til å være sosial!

Skrevet

Jeg er med på treff igjen jeg :)

Det passer for meg egentlig når som helst fremover.

Skrevet

Hei :-)

Ser at det er snakk om treff igjen. Johannes og jeg har også lyst til å bli med.Skal bli moro å se hvor store alle barna har blitt :-)

Jeg kan vanligvis alle dager.

Setter noen opp forslag til tid og sted?

Hilsen

Skrevet

hei igjen-

Skal vi prøve å sette opp ett treff i neste uke? Hva med Onsdag???

Kl 11.30 på Salt og Pepper for da kommer vilitt før lunchtid, så da kanskje vi kan få ett langbord:)

noen som er med???

Skrevet

Hei. Jeg er ny her inne, har en gutt på 6.5 mnd. Kjenner ikke mange her, og kunne tenke meg å være med på et treff. Er det lov for nye og være med og eller? Kan ikke på onsdager da, for da skal jeg på babysvømming...

Skrevet

hei hei-

klart du kan være med, vi er en gjeng med litt forskjellig alder på barna, men de fleste er født i Mars- så da er du jo ikke langt unna:)

Ikke Onsdag nei- det er det samme for meg egentlig, så hva da med neste Torsdag? da har vi alt kommet til 7.september.....

bare å henge seg på alle gamle og nye:)

klems

Skrevet

Torsdag passer veldig bra for meg iallefall. Hadde vært koselig og treffe noen andre med barn også :)

Skrevet

Hei på dere! :)

Så kos å se dere får trallet opp ett treff :-D

Vi er uten nett en periode, så flaks jeg fikk kommet inn og tatt en titt!!

Vi er helt klart med på treff 7 sept, det blir kos å dere alle igjen, jippi :)

Skal gi beskjed til Mona også siden vi er på Babysvømming tirsdager!

Gleder oss :-D

Klemmer fra Anki og Maiken

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei! Håper dere hadde et fint treff på torsdag :) Jeg hadde veldig lyst å være med, men ble veldig syk, så kunne ikke komme :( Men jeg blir veldig gjerne med på treff en annen gang. Pleier dere å ha treff ofte eller?

Skrevet

Hei hei!

Ja vi hadde det koselig vi som møtte opp, Charlotte, Mari og jeg :)

Men hvor ble det av resten?? hehe

Håper du er blitt frisk igjen mamma i februar!

Vi skal få til ett treff om ikke så lenge igjen :)

Klemis

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei.

Har en datter på snart 8 mnd og kunne godt tenkt meg å vært med på treff utover i høst da jeg er ny i Sandefjord. Avtaler dere treff på disse sidene eller på annen måte?

Andrea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...