Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med deg? Har du vært flink jente å tatt blodprøvene dine i dag, og fikk du noen svar i så fall?

Jeg har vært flink idag, ringte til legen ang sædprøve. Jeg kunne bare komme innom (stønn, i oslo) så skulle han lage en til oss. Så det var trinn 1 i den oppgaven. Så har jeg vært til akupunktur i dag. Det stikker og sliter nedi magen alt, så kanskje el er på vei. Men her er vi føre var ja, hopper i halmen som bare det. Så el kan bare komme!

Er du fortsatt litt motløs? Jeg vil bare si at det er på en måte jeg også. Har bare funnet ut at jeg ikke har tid til å være handlingslammet. Tiden går fort gitt. Lurer veldig på hva jeg driver med noen ganger, men det får jeg nok tid til å tenke på siden!

Håper du blir her hos oss så vi kan vinne kampen mot tantefaanskapet!

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5926482-ia69/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei novembernatt =)

Jo, jeg har vært flink jente og tatt blodprøve i dag!

Får ikke svar før om noen dager tror jeg. Har heller ikke fått svar på sædprøven enda, men det skulle gå ganske fort. De skulle også ta en særutstryk-prøve, som måtte sendes til Trondheim, så det ville ta noen flere dager.

Så bra at du også har tatt steget mot å få tatt en sædprøve da!! Det er jo greit å utelukke at det kan være noe galt der...

Ellers er motivasjonen så som så... Føler meg ganske drittlei akkurat nå, og har lyst til å få tankene over på andre ting.

Greier jo det til tider, men de vender stadig tilbake til det samme...

Må ta meg selv i nakke og begynne å leve mer i nuet.

Det høres jo ut som at den akupunkturen gjør noe med kroppen din! Det virker vel sånn at energien og blodsirkulasjonen blir prioritert mot ett spesielt område, og i ditt tilfelle til livmoren og eggstokkene..?

Blir du gravid av dette, skal jeg jammen prøve det jeg også!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5926482-ia69/#findComment-5929742
Del på andre sider

Så flott da, da er det vel ikke mere dere kan undersøke. Det blir kjempespennende!

Det er styggt å si det, men noen ganger tenker jeg at det nesten hadde vært en lettelse om svømmerne hans var litt treige eller noe, det kan man vel gjøre noe med. Da hadde liksom ikke jeg følt så veldig at alt sto og fallt på mine gamle, hardkokte egg om du forstår!

Du får prøve å holde deg aktiv og drive med ting du liker. Jeg har så utrolig mye med de firbente. Skal på en stor utstilling snart, og det krever masse forbredelser. Så når jeg ikke er her inne, tenker jeg ganske lite på dette her, ihvertfall nå for tiden. Det er litt godt.

Men det svinger jo for oss alle. Føler det at når noen er "svake" er andre sterke. Så vi får dra litt i hverandre. Du har mange ganger motivert meg med dine omtenksomme og trøstende ord, du er en flott dame. Og flotte damer bør videreføre genene sine!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5926482-ia69/#findComment-5930074
Del på andre sider

Jo, takk for det novembernatt =)

Flott er du også!!!!!

Og det er helt riktig, det er nok hver sin gang å motivere hverandre. Det er det som er så fantastisk fint med dette forumet.

Jeg føler at jentene her inne har noe ekstra å fare med. Alle er vi godt voksne og har erfart forskjellig i livet. Det gjør oss ekstra romslige tror jeg.

Jeg har en blodprøve igjen, der jeg skal måle progesteronnivået. Denne skal jeg ta en uke etter el. DA har jeg vel gjort mitt i denne omgang.

Blir spennende å få svar på alt dette her etter hvert.

Nå skal jeg kjøre og hente jenta mi på 17 som er på kjærestebesøk.

God natt kjære venn =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5926482-ia69/#findComment-5930126
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...