Gå til innhold

Desember: 8mnd og badeland..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er veslegutt allerede 8 mnd, og dagen ble "feiret" med det aller første besøket i badeland! Gjett om ahn koste seg, gliste og plasket og hadde det helt utrolig deilig!

Mens vi satt i det varme boble bassenget, lente han seg inntil meg og bare koste..

Så nå blir det babysvømming på oss!! Flere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å SÅ GØY!!! VI SKAL BEGYNNE PÅ BABYSVØMMING NÅ I HØST. GLEDER MEG VELDIG! å FIKK LYST Å GÅ PÅ BADELAND JEG OGSÅ! VI VAR I KROATIA I JUNI OG DA VAR IKKE GULLET SÅ GLAD I BARNEBASSENGET. TROR DET BLE FOR KALDT FOR HENNE DER....

Skrevet

Skal ikke begynne på babysvømming, men tenkte å ta han med i bassenget etterhvert som sola forsvinner. Har vært noen ganger og han er ikke kresen på temperaturen. Styrer på og plasker vilt. Artig det!

Skrevet

Tulla mi har besøkt svømmehallen en gang. Det synes hun var kjempestas så det blir flere ganger...

Skrevet

Snuppa her begynte på babysvømming når hun var 9 uker, og det varte vel til hun var omtrent 5 mndr. Hun storkoser seg i vannet, både basseng og sjø, så jeg har planer om å begynne på nytt babysvømmingkurs nå i høst:) Det er så moro å se når de koser seg så!

Skrevet

Hei :o)

Min "lille rosin" har vært livredd for vannet frem til nå.

Det er først nå hun synes det er gøy å bade :o)

Storebror var som en fisk i vannet fra dag 1. Gikk på babysvømming

fra han var 3 mnd,hele 3 kurs!

...så nå lille rosina mi,nå skal vi ut å bade :o)

Klemz

Skrevet

Gratulerer med 8mnd kneika! Utrolig hvordan tiden går :o) (klisje)

Åååååh, nå fikk jeg lyst å ta med poden på badeland jeg også. Høres jo så koselig ut. Nevnte det for Elvepappa og han ble like gira som meg. Har to flotte innendørs badesteder i nærheten så spørs nok om vi tar en tur en dag nå ja.

Skrevet

Her gikk vi på babysvømming fra hun var 4 mnd og hun har storkost seg hele veien:)

Her er veggene prydet med bilder fra babysvømmingen og under vann og de er så fiiiiiine....

I sommer har vi vært et par ganger på frogner badet i sommer og plaska og kosa oss...

Vi begynner på nytt kurs nå i August..

Skrevet

å så deilig då!!!

Vi begynna på babysvømming i september. Lille gullet elska å bade i bassenget når vi va i thailand. Har ho m oss i dusjen no, og då hyle ho av fryd.hehe, jo mer vann i ansiktet jo bedre t tider..

arti arti, gleda meg

Skrevet

Her jeg bor er det ingen som har babysvømmingskurs - skulle ønske det fantes.

Det fins et basseng med oppvarmet vann her i byen så tenkte å kanskje prøve det til høsten når det åpner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...