Gå til innhold

jenta mi er så sutrete:-(

Anbefalte innlegg

80% av våkentiden hennes sutrer hun eller vil gråte. Jeg må være til stede hele tiden og enten trøste, gi pupp eller smokk... føler at hun nesten aldri er fornøyd:-( Det virker ikke som om hun har vondt, kjenner igjen på gråtinga når hun har smerter. Dette er mer sånn sutre/klage gråt...lurer på om det er normalt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5926150-jenta-mi-er-s%C3%A5-sutrete/
Del på andre sider

Fortsetter under...

er ikke noe kjekt, men tror dette er ganske vanlig;) Prøvd å bære jenta di inntil deg? Pouch (se tettinntil.com eller dotedot.com) ble min redning. Kan også syes selv.

Hørt at griningen ofte øker frem mot 6 uker for så å avta frem mot 3 mnd hos mange.

Annonse

Vi hadde det også sånn de første ukene, når han ikke sov eller spiste så gråt han. Husker vi nesten gruet oss til han våknet!

Nå er han 8 uker og dette avtar mer og mer. Han kan nå ligge lenge våken og "snakke" med oss eller seg selv, kikke seg rundt eller bare ligge å slappe av. Kanskje det har noe å gjøre med at vi har begynt å legge han tidligere? Nå er han i seng for natten kl 19.30. Våkner da for mat 2-3 ganger. (Vi står opp 9-10) Han virker ihvertfall mer våken på dagen og fornøyd. Men det kan jo bare hende det kommer med alderen og....?

slik var jenta vår også da hun var liten, er nå blitt 11 mnd. Da hun var 6 mnd fant de ut at det var ørene som plaget henne....så sjekk gjerne de :-) trenger jo ikke være det da men...hihi(tror alle unger er som mine)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...