Gå til innhold

noen fra akershus oslo omr??


luckycami

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

jo det var deg!!er vel ikke mer en nesten fem uker selv da jeg skulle hatt mensen på torsdag og testet opsitivt i dag... er livredd for og miste det her da jeg fikk sp i januar i 5 uke... men håper virkelig dette går bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det på samme måte selv. Har mistet 2 ganger nå i löpet av et halvår. Förste da jeg var 16 uker, andre 5 uker. Så tar det litt som det kommer, men håper jo at alt skal gå bra. HAr i hvertfall bestilt meg legetime, så da får vi se om alt er bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fra nord, bor i oslo, 31 år og venter nr 2. Har ei jente fra før på 2,5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan man bestille lege time så tidlig som i uke 5?huff det er ikke göy og gå med den angsten samtidig som gleden er der...men vi får krysse fingrene denne gangen... kansje vi mötes???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forlöpig bare fått vanlig legetime om noen uker. Men jeg skal få tidlig ul og fostervannpröve i uke 10, i tilfelle det ikke gikk bra denne gangen heller. Men krysser fingre for alle her inne om at alt skal gå bra.

Hvem vet om man mötes? Alltids en mulighet. Ser det er mange her fra Oslo-området, og det er jo koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor også i Skedsmo, og er 31 år. Det er både en bli-gravid og en er-gravid gjeng som møtes innimellom i Lillestrøm. :-)

 

Jeg er 8+1 med min forhåpentligvis førstefødte, hadde en exu i november i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på skedsmokorset.

Venter min andre. Er 10+6 og har en sønn på 11mnd.

Jeg blir straks 27 år.

Gift (1.juli i år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...