Gå til innhold

Hvorfor skal man være så utrolig spydig

Anbefalte innlegg

Ser det hele tiden her inne, noen bare MÅ være spydige og gjerne da som anonym. Gjelder ikke alle, men veldig mange er anonyme. Forstår ikke helt greia jeg, hvorfor må man være bedreviter hele tiden, ture frem som om det 'du' gjør er det eneste rette?

Om noen skriver noe her inne som du er totalt i mot så la være å svare. MÅ du svare så skriv det litt pent da!

Jeg er ikke veldig hårsår, det har jeg aldri vært. Men det skaper ingen hyggelig debatt her inne når veldig mange turer frem sånn som dem gjør.

Fortsetter under...

Det er jo utrolig lett å slange dritt når man kan være anonym... Tror det bare er sånn som i samfunnet ellers, nemlig at flesteparten kan oppføre seg, mens fåtallet er drittsekker. Alle har jo rett til sin mening, men man trenger ikke å buse ut med absolutt alt hele tiden...

ENIG!! BLE HELT PÅ GRÅTEN HER JEG NÅR JEG FIKK BESKJED OM AT JEG HADDE DÅRLIG SAMVITTIGHET FORDI JEG GIR MITT REFLUXBARN NESTLE...........DET ENESTE HUN VIL HA SOM HUN TÅLER.... DE HAR HØYEST KALORI INNHOLD PÅ GLASSENE SINE OG HIPP SPYR HUN MYYYYYYYYYYE AV..... AV OG TIL ER VERDAGEN TUNG NOK OM IKKE MAN SKAL FÅ TING SLENGT MOT SEG.....

SÅÅÅÅ: ENIG MED DEG HEIDI!!!!!!!!!!

Som ganske ny bruker, så er jeg enig m deg.

Synes i allefall man kan la være og svare spydig, og i allefall når man ikke kan stå for det, og må gjemme seg bak anonym.

Crazywoman, jeg gir samme mat som deg jeg:)

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...